Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke! ) zwangerschaps en ovulatie testen DEEL 15!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door chantal85, 17 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    channie vind m best duidelijk .. niet positief omdat hij na afleestijd is maar wel de moeite om morgen nog eens te testen!

2. Channie32

Channie32 Bekend lid

30 okt 2011
    676
    0
    0
    Den haag
    Ja ga dinsdag nog is testen.. Alleen in de afgelopen 15 maanden heb ik altijd omo witten testen gehad vandaar ik het vreemd vond thanks voor kijken doeg

3. kinderwens2010

kinderwens2010 Actief lid

29 jan 2012
    111
    1
    16
    NULL
    NULL
    Even een vraagje, wij zijn bezig voor ons 1e kindje maar er zijn nogal veel vragen bij mij en dus ook veel onzekerheden.
    Afgelopen woensdag was mijn ovutest knal, dus geklust. Maar hoelang daarna kun je 'klachten'krijgen als moeheid (laatste tijd nooit last van..), zere buik( idee samentrekking). Is dit 'iets' of wil ik het te graag?
    Mijn cyclus is niet regelmatig, vandaar ook de ovutesten maar wanneer kan ik nu gaan testen??

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hier precies het zelfde!
    Had ook woensdag een positieve ovutest en heb al 2dg krampjes en een trekkerig gevoel!
    Heb jij ook toevallig last van dikker slijm?

5. Alita

Alita Niet meer actief

gefeliciteerd!

6. Alita

Alita Niet meer actief

ik zie wel iets!

7. Alita

Alita Niet meer actief

ik zie wel iets maar kun je geen foto van bovenaf maken?

8. Alita

Alita Niet meer actief

9. Renske19

Renske19 Fanatiek lid

14 jun 2011
    2.954
    0
    0
    NULL
    NULL
    Channie.. Ik vind het een lastige! Zou er niks van denken aangezien het na afleestijd is. Over een aantal dagen weer eens testen voor de zekerheid:)

10. Biancah

Biancah Niet meer actief

Ik denk dat dat je eisprong is geweest. Maar open hier even een ander topic voor graag.

11. bubs

bubs Lid

29 apr 2012
    21
    0
    0
    Zuid Holland
    Hallo allemaal
    Even een vraagje. Ik heb een hele onregelmatige cyclus na het verwijderen van mijn spiraaltje; varierend van 28 dagen tot 56 dagen. Nu heb ik 27-4 een test gedaan. In het donker zag je niets maar met lichtval zag je een dun streepje. Durfde hem niet te posten .
    Heeft iemand hier daar ervaring mee? Of wanneer ik weer kan testen. Zit nu op 48 dagen na mijn eerste menstruatie dag . Gr Bubs

12. Biancah

Biancah Niet meer actief

In dat geval zou ik 2x per week ff test doen. En je mag hier alle test fotos posten dus gooi hem erop zou ik zeggen.

13. mammamia

mammamia Niet meer actief

Nou meiden, ik heb toch vandaag mijn eisprong gehad, gisteravond knal positief en net alweer negatief. We hebben alleen vanmiddag sex gehad en de x daarvoor was 23 april heeft dat nog zin gehad dan?

14. Ik weet het niet, die controlestreep zit scheef en teststreep lijkt wel wat dikker dan hoort.. maar kan heel goed zijn dat ie gewoon posi is ondanks die dingen. Dus zou misschien morgenochtend nog een testje doen??

15. Ik zie wel wat, maar lijkt erg dun zo op de foto, kan door de hoek zijn. Wanneer ga je weer testen? Spannend voor jou zeg!

16. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Hallo meiden,

Jullie zijn nogal erg ervaren, dus ik wil graag jullie mening.
    Ik zit nu 7 dagen na een cryo terugplaatsing. Officieel mag ik pas woensdag of donderdag testen.
    Ik dacht binnen de 5 minuten iets te zien, maar volgens manlief was hij spierwit. Na 20 minuten ben ik nog eens gaan kijken en zag toen toch een streepje.
    Wat is jullie mening ?

Bekijk bijlage 241658

In het echt is hij wel wat duidelijker hoor:)

17. Biancah

Biancah Niet meer actief

Sorry maar na 20 minuten is dat niet meer geldig. Dan had t na 5 minuten er al moeten staan. Dus helaas negatief. Zou t over paar dagen nog eens proberen. S6 meis t is je gegund.

18. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

nee je mag hem echt alleen maar aflezen binnen de 5 min;)
    over een paar dagen nog eens testen !

19. Alita

Alita Niet meer actief

het enige wat ik zie is dat de test op het eind niet goed is doorgelopen maar dat si alleen urine...een tweede streepje zie ik niet

20. Alita

Alita Niet meer actief

@Bubs en mamamia open even een topic met zo`n vragen..dit topic is voor het plaatsen van foto`s

Deel Deze Pagina