Meestal als je erg vroeg bent met testen en je bent pril zwanger komt het streepje dus later is mijn ervaring.. Officieel is het dan negatief maar denk zelf dat ie vroeg posi kan zijn. Over paar dagen weer testen, hoop het voor je!
Daar ben ik weer. Had gisteren een test gedaan 12 dagen na ovitrelle, nu vandaag kon het weer niet laten (eigenwijs ik weet het) 13 dagen na ovitrelle. En binnen 1 minuut deze streep. De ovitrelle zal nu toch echt wel uit mijn lijf zijn....en de streep is iets beter te zien als gisteren is zelfs geen tuur streep, wat vinden jullie dames?
Ovitrelle? Is dat iets soortgelijks als pregnyl? Ik vind je test mooi duidelijk, gefeliciteerd juffie!
Zal het echt zo zijn.... Zal het ons gegund zijn na de 1e icsi.... Bedankt meiden voor jullie reactie's! Fijne koninginnendag! Juffie
Babyengel ja ovitrelle is iets soortgelijks als pregnyl. Alleen is ovitrelle chemisch gemaakt niet van urine van zwangere vrouwen. En heb de laagste gehad. Als ik tel dat, dat iedere dag halveert ongveer dan zou ik nu niet meer posi kunnen testen van de ovitrelle. Zie het streep zelf ook heel duidelijk hoef niet in het licht te houden of iets. En voor mijn idee zelfs beter als gisteren. foto staat aantal pagina's terug hier.
Wow wat een mooie test meid. word altijd extra blij als hier weer een mmm dame een test plaatst! Ik hoop en duim voor je dat het een blijvertje mag zijn en je dit wonder over 8,5mnd in je armen mag sluiten!
Hallo meiden hier even een foto van de test van mijn vriendin! in het echt zie ik het zelf wel wat duidelijker zien jullie ook iets of echt helemaal niks??? ze weet niet precies haar cyclus ze denkt dat ze het 1 deze dagen moet gaan worden namelijk tis een beetje onduidelijk sorry meiden