Haha, ja Blinky, dat had ik gelezen! Gefeliciteerd! Zou wel raar zijn als dat mij nu ook zou overkomen. Dat geloof ik ook echt niet hoor, te vaak van dit soort streepjes voor gehad! Ik ben een kampioen!
Nou net weer een ovulatietest gedaan en nu is hij een stuk lichter vanmorgen was ook dus duidelijk positief en nu negatief.. denk dat mijn eisprong dan geweest is?
Lovepeet, ik zie ook niets Mit, lijkt me ook positief... zit je nog een dag of 3 voor je NOD? Sjaarine, Ik denk dan je eisprong vandaag dan is geweest of misschien vanavond nog volgt... nog ff aan de klus en hopelijk over 2 weekjes weer een positieve test Lotus, wel vaag hoor, weet je zeker dat je geen kans hebt???
Sjaarine.. Aha oke. Nou, niks ergs dus dat hij 3 dagen zo is geweest heb ik ook weleens gehad. Ik zou voor de zekerheid nog een keertje klussen, al is het maar voor de zekerheid En dan succes met wachten Mit.. Ik vind hem wel positief maar dit is een predictor test he? Ik ben een beetje huiverig wat betreft predictor. Doe anders morgen een kruidvat test die van 2 voor 5, en kijken of deze ook positief is Zou je graag willen feliciteren hoor, maar predictor vind ik persoonlijk niet zo'n goede test!
Houd dit nou in dat mn lh piek gister en vandaag was en dat het nu tijd is om nog te klussen omdat mijn ei dan binnen nu en 24 a 48 u springt?
Ik kan de pagina vernieuwen wat ik wil maar ik zie pas nieuwe berichten als ik zelf iets post heel vreemd. Bedankt voor de reacties. Ik d8 als je ovulatietest negatief wordt dat je dan juist aan de klus nog kan als ik het goed heb begrepen komt je ei pas na de LH daling ?
Hallo dames Bedankt voor het kijken Mijn nod is vrijdag / zaterdag Bij mijn dochter teste ik 4 dagen voor nod Posi en 2 dagen ervoor negatief en op nod mega posi Dus ik weet niet wat ik ervan moet vinden Zo als ik de test in handen heb Zie je echt dat streepje wel jammer dat jullie Hem niet Zien
Sjaarine, wanneer ik 2 dagen een positieve test had kon ik aan mijn temp zien dat mijn eisprong dan de 2e dag was.
Klopt, het is een predictor.... 2 voor 5 van Kruidvat? Die heb ik niet zien liggen, wel 2 voor 10... Maar dat zal vast niet dezelfde zijn? Morgen even naar een andere Kruidvat dan maar...
de 2e dag na de positieve testen of de 2e dag dat je een positieve test had? Voor mij is het nou een beetje onduidelijk of kluissen nog zin heeft vandaag.. Vanmorgen dus een positieve en nu een negatieve..
Tja..alles kan! Lijkt me sterk, maar als ik ineens een late eisprong gehad zou hebben misschien. Maar dat denk ik niet hoor! Die dingen reageren gewoon ergens op bij mij...misschien inderdaad van nature een wat hoog HCG gehalte, zou kunnen! Ze zijn ook zo gevoelig.. hoogsensitieve testen!
Klussen heeft altijd nog zin volgens mij Na je eisprong heb je geloof ik nog een dag om zwanger te raken En mijn eisprong was dan de 2e dag dat mijn ovutest positief was
Ik heb ook vaak streepjes gehad maar dan waren ze niet roze... dat lijkt die van jou wel.... Nou ja over een paar daagjes misschien nog eens kijken wat ie doet
@Lovepeet wat je bent 11 April begonnen met testen en volgens jou ook een streepje, terwijl je NOD pas 21e is?! Wow..... En dat in je eerste ronde, word nog een duur grapje voor je zo.