Goedemorgen meiden. Dreamz, ik twijfelde even of het nu een streepje was of dat het niet goed was door gelopen (het is ook nog vroeg hé). Ik heb hem je even in het negatief gezet. Ik lijk toch echt wel wat te zien zo..........
Dreamz, ik zie m hoor, hopelijk over een paar dagen een knal test! Ook ik heb weer getest vanmorgen (van de week al een hele lichte test van da en gisteren een hele lichten van kv). Vandaag een ietsie pietsie donkerder maar naar mijn mening had het nu wel duidelijker moeten zijn.. Pff, zenuwslopend!
Tussen 7,5 en 9 weken. Deze zwangerschap wordt wel flink ondersteund, dus ik blijf er vertrouwen in houden!
@Dreamz: Jee, das heftig zeg! Wel fijn die extra ondersteuning, wat houdt dat precies in? Extra echo's, HCG bloedwaarden checken, ed? Maar deze keer gaat hem worden hoor! Het moet gewoon!
ow dreamzzz ik zie hem! (ken je me nog) Ik ga zo vreselijk voor je duimen dat het nu goed mag gaan meiske!!!
Kensho, ik ga binnenkort naar Gent om om de 3 weken een infuus met IVIG te krijgen, een soort reset vh immuunsysteem. Dit doen ze omdat het kan zijn dat mijn lichaam een zwangerschap ziet als iets wat er niet hoort. Extra echo's weet ik eigenlijk nog niet, dat moet ik effe overleggen met de vlos! Nanette, tuurlijk ken ik jou nog! Dankjewel Ik hoop dat het bij jou nu ook eens raak mag zijn. Ik heb er ook bijna een jaar op moeten wachten...
gefeliciteerd positieve testerssss Ik doe ook weer even gezellig mee testjes worden beterrrr gelukkig maar pfff