wauwww wat veel zwangeren de afgelopen dagen zeg allemaal van harte gefeliciteerd!!! hier mijn rijtje; de sensitest test met het hartje en rose dop is helemaal niet zo gevoelig. zelfde urine als de kv 2v5 test van vandaag
Half uurtje terug gedaan.... Niet met de eerste maar derde keer toiletteren... Btw heb vandaan wel wat pijn links onderin me buik.....
Daantje mooi rijtje! Ik wacht tot zondag met de cb omdat dat een speciale datum is voor ons, best moeilijk haha! Mijne was ook weer donkerder ! Zit alleen nu op de iPhone dus kan hem nu niet plaatsen zonder moeilijk doen .
Crienatje.. Wauw gefeliciteerd hoor Duidelijk! Dreamz.. Ik vind hem al wel wat donkerder ja. Blijft nog even spannend he de komende dagen Sorien.. Jippieeeeee Daar kan je niet meer omheen! Gefeliciteerd Daantje.. Mooi rijtje zeg Dat gaat de goede kant op Gefeliciteerd Mel.. Ik zie wel wat lichts ja, het blijft dus nog even spannend. HCG stijgt om de 2 dagen. Dus als hij vandaag niet veel donkerder is als die van gister, dan is dat nog niet heel erg. Maar de bedoeling is wel dat hij de komende dagen donkerder wordt Succes