Ik kom mijn dikke knal strepen hier ook even showen hoor ben zo blij! Bekijk bijlage 242711 Alle zwangeren gefeliciteerd en ik hoop voor iedereen die bezig is op een duidelijke posi test.
= crienatje gefeliciteerd! dreamz spannend! zie m duidelijk! sorien yeh mooie test chai gefeliciteerd!
In mijn topic '4x omo wit' staat wat meer info. Misschien heb ik deze keer traag hcg aangemaakt of ik ben gewoon korter zwanger. De laaste keer dat ik negatief teste was op 6 april en daarna had ik er even zat van tot 2 mei en toen knalde de strepen ervanaf. Ik had bij elke negatieve test zoiets van, 'dit ding naait me een oor aan!'. Ik dacht echt even dat ik gek was geworden....
Chai, lGefeliciteerd meid, Maar je bent volgens mij echt niet nu 12 weken, dat kan haast niet als je al die tijd nega getest hebt. Je zal waarschijnlijker een later ei gehad hebben en nu zo een week of 4 of 5 zijn?( aan je test te zien, al is dat geen graadmeter) 12 weken zou wel mooi zijn, heb je ineens de spannendste weken gehad.....
Ik kan op zijn kortst 6+ weken zijn, ik heb (gelukkig!) mijn klusdagen wel opgeschreven. Ik heb maar voorlopig even mijn laaste menstruatie aangehouden, al denk ik ook dat ik eerder bij de 6 weekjes zit hoor. En dankjewel!
ben benieuwd hoe lang chai zwanger is zouden we bijna een poulle van kunnen maken Verder alle posi testers gefeliciteerd..
ik zeg 12 weken ( lekker extreem ) terrug gerekend had ik met mn dochter met 13 weken getest maaruh toen negatieve test hoor en daarna kwam ik met 29 weken erachter toch zwanger te zijn dus alles kan
Ok, er wordt nu dus echt iets gedaan om een miskraam te voorkomen. Wel een fijn idee! Hopen dat jouw immuunsysteem inderdaad de reden is van de vorige miskramen klinkt wel raar, maar je begrijpt vast wel wat ik bedoel?) en dat deze oplossing dé oplossing is en je verder een zorgeloze zwangerschap mag hebben en een gezond wondertje in je armen aan het eind ervan. Mijn duimen draaien!