@lydia dat zijn gewoon de indroog lijntjes van de kruidvat test ze zijn heel gevoelig en ook vind ik zelf de beste zwangerschapstes alleen bij somige krijg je een indroog lijn die zijn net zo dik en op de zelfde plek alleen deze zijn wit of soms een beetje geel meid ik hoop het voor je dat het raak is maar helaas ik zie een indroog lijn liefs van mandy
die van jou zie ik wel roze er in meid ik duim voor je zie hem wel en hij is nu niet wit dat is 1 ding wat zeker is .
Brrrrr ik ben nu zo gespannend dat ik ril van de kou!!! ik hoop het zo erg dat hij morgen duidelijker is.. of toch 2dg wachten??
@Melanie; ja ik zie ook wel iets roze meis Meestal is ie dan de volgende dag wel ietsje duidelijker. Tuurlijk als je op safe wil spelen nog een dagje extra wachten. (al zou ik dat niet kunnen hihi ) Spannend hoor
ik zeg ook dat hij negatief is hoor , weet dat ik nog geen eens een ei heb gehad .. maar wilde ff zeggen dat de meiden die hoop hebben door te laat op un test te kijken ze er dus wel zijn ( de valse streepjes ) deze is trouwens niet wit
Ben niet meer thuis dus gaat niet! De teststreep is even breed en nu hij opgedroogd is is hij duidelijk paars en niet grijs!! Dus ik heb goede hoop!!!