Vruchtbaar slijm betekent vaak dat de eisprong heel kort erop komt. Dus dan ben je soms met ovu testen te laat als je pas op die dag gaat testen omdat een ovutest posi is zo'n 24-36 uur voor de eisprong. en dus niet op de dag vd eisprong zelf (zoals bij vrruchtbaar slijm vaak wel het geval is)
Goedemorgen! Dus dat zou inderdaad kunnen betekenen dat mijn ei geweest is. Ik had die dad namelijk heel veel pijn rechtsonder in mijn buik.. Naja we wachten het wel af...spannend!
Ik heb dagen vtv al vruchtbaar slijm, en dan een posi ovutest. Klopt dus niet voor iedereen wat jij zegt......
Niet positief. Ik heb afgelopen maand ook die van kruidvat gebruikt en op dag van lh piek was de teststreep donkerder dan.de.controlestreep. heb daarnaast ook de testen van zwanger en kids gebruikt en die gaf duidelijker verschil aan tussen wel of geen lh piek.
Daarom zeg ik ook dat het "vaak" voorkomt en dat je dan dus "soms" te laat bent met testen! Natuurlijk weet ik dat het bij sommige vrouwen anders is .... anders had ik overal de woordjes ALTIJD bij gezet ....
Kon het niet laten om vandaag weer te testen. En de testen zijn echt donkerder geworden. De groene is een ovulatietest was wel benieuwd wat die aangaf. Kan het gewoon niet geloven.
alle zwangere dames van harte gefeliciteerd! geniet er lekker van! En kleintjes, blijf nog maar lekker een tijdje in mamma's buikje zitten! groetjes
@ilja gefeliciteerd!! Andere zwangeren ook gefeliciteerd! @Dreamz, prachtig rijtje. echt sprekend mijn rijtje (zie fotoboek) Alleen ben ik 9 dpo begonnen.
Ik heb vandaag voor het eerst een niet-omowitte test in handen. Ik ben blij verrast, want alle andere testen ( inclusief die van twee dagen terug ) waren spierwit! Vandaag 3 dagen voor NOD en 14dpo ( als ik mijn ei de 24e heb gehad - dacht 'm toen wel gevoeld te hebben, maar heb ik een tijdspan van dik een week geklust! ) en een licht roze streepje. Kijken jullie mee? ( ik heb 'm overigens ook al in het NOD topic geplaatst, maar wil van jullie ook een mening over deze test ). Komtie: