Dat weet ik niet precies eigenlijk, ben op 19mrt gecurreteerd, vorige ma kreeg ik mn ongie precies na 4wkn, als ik nu weer van 4wkn uitga dan is mn nod op donderdag...maar ja dat hoeft ook weer niet altijd... Ik ga er nu gwn van uit dat deze niet positief is..en ik zie het wel NOg bedankt voor het reageren meid...
zie wel wat...maar het is helaas een predictor of niet? Ik zou even een kruidvat testje doen...al zijn die tegenwoordig ook vaker slecht
moeilijk want de test is vreemd uitgelopen he.....maar ik zie wel wat! Doe er eens wat druppels water in
Noenoe, ik lijk wel wat te zien afgezien van het wazige gedeelte. Of het nog te maken kan hebben met curretage weet ik echt niet. Ik ben benieuwd hoe het verloopt! Mama Mars, de foto is een beetje wazig maar ik zie wel een tweede roze streep!
Noenoe, ik zie hem ook duidelijk hoor, maar of het idd te maken heeft met je curretage heb ik geen weet van. Probeer even een nieuwe? Zal voor je duimen! Mama mars, Ja ik zie m ook!
vanochtend gooide ik mijn ontbijt er aan alle kanten uit....uit nieuwsgierigheid alvast een test gedaan en ik denk dat het HCG aan het werk gaat...dat beloofd wat Heel licht streepje, maar thuis is die erg duidelijk zichtbaar en ook echt roze! afwachten wat er gaat gebeuren!
Gefeliciteerd Nienke! Overduidelijk! Overigens heerst er wel weer hier en daar een buikgriepje, dus daar kon het ook nog aan liggen hihi
Noenoe.. Ik zou nog een testje doen, want durf hiet niet veel over te zeggen. Zie wel een 2de streepje maar zie ook dat hij wat vreemd is doorgelopen. Mama Mars.. Voorzichtig gefeliciteerd Nienke.. Jij ook een voorzichtige gefeliciteerd
Nou vandaag mn laatste testje gedaan, ik hou er mee op. Morgen bloedonderzoek, spannend Op werk al moeten vertellen en erg leuke reacties gehad
wachtende super hoor!!! Jullie hebben ook al heeeeel lang moeten wachten lees ik in je onderschrift!....Super dat je zwanger bent!!