@Jane: Ik zie het niet, maar mijn ogen zijn niet al te best. In negatief: Het lukt mij alleen zo. Edit: Dus ook niet! Gelukkig is Daantje er ook!
Hihi... Graag gedaan hoor. Al is mijn eerste poging niet gelukt! Ik was vergeten het bestand .jpeg te maken...
hier zie ik ook wat in negatief alleen vind het zo moeilijk om te zien bij die gesloopte testen, omdat je nu niet weet of de streepjes zover uit elkaar horen te staan of niet
Ik ook, is "nog" erg licht maar hopelijk word ie donkerder. Geen idee waar ik in cyclus zit, lijf doet raar en heb aan de antibiotica en pijnstillers gezeten dus heb t niet echt bij gehouden deze cyclus. Ergens tussen de 8/10/11 dpo gok ik.
Meiden graag julllie ongezoute mening!!! ik zal eerst even uitleggen van hoe of wat 26 Maart heb ik een MK gehad Van morgen (6 week later) heb ik een kv 2v5 testje gedaan en binnen afleesbare tijd zag ik heeel heeeel heeeeel licht ineens een streepje, alleen nu ga ik aan mezelf twijfelen of is iets zie. Ik weet dus niet wanneer ik eventueel mijn ei heb gehad maar vermoed 25 of 26 april en ben gewend van mijn vorige cyclussen dat ik een lange LF heb. voor alle duidelijkheid, ik beschouw mijn test als negatief, wil alleen weten of jullie ook iets zien op de plek waar een treepje moet straan. nou hier komtie dan..... (foto is een gescande test)
Ja ik zie ook iets! Meer dan wat ik op mijn testje zie... Ik heb mijn foto eens in negatief gezet maar zie weinig hoor, Daan kun jij die van mij eens in negatief uploaden? (misschien een ander soort negatief ) Ah gut, nu kan ik haast niet meer wachten tot donderdag om nog eens te testen
@ ambrose; kun je een scherpere foto maken? foto's zijn echt heel wazig en moeilijk te zien zo je kunt het beste de test plat neerleggen en bij een raam fotograferen
ik heb een mac computer en ik kan mijn hele computer in negatief zetten door op : ctrl alt cmd 8 te klikken, misschien een tip voor de mac gebruikers onder ons en voor de windows gebruikers: met het voorgeinstalleerde programma paint kun je foto's in negatief zetten @ elance; beter krijg ik hem helaas niet omdat ik niet de juiste software heb omdat ik een mac gebruik maar als ik mijn computer in negatief zet ( de pc zelf) dan zie ik hem zeker zitten, alleen op deze foto niet, is een onduidelijke negatief foto