Ik heb alleen rugpijn en ben misselijk. En licht bloedverlies. Weet niet hoe ik de testen onder elkaar krijg. Kun je dat ook doen via een programma via internet of computer? gister en eergister ook een foto hier geplaatst. Ben ook bang dat ze zeggen wacht maar af. Pffff dit is zo slopend.
@Maybe3: Moeilijk zeg, ik lijk iets te zien, maar weet het niet zeker en op het negatief zie ik wel een soort streep, maar die lijkt te dicht bij de C-streep te staan. Zie jij zelf iets duidelijks?
@ Ilja, kan je een foto maken met de testen bij elkaar? Dan kijken we even met je mee. Hij hoeft niet perse donkerder te zijn dan gisteren, hcg verdubbelt om de dag. Ik denk niet dat het ziekenhuis iets voor je kan doen. Op de echo is met dit termijn nog niks te zien. En als het mis gaat, kan je dat niet tegen houden. Misschien is het goed om wel even rustig aan te doen vandaag. Ga ik ondertussen even keihard voor je duimen!
@kesho: Ja hier wel ook wel heeeel erg licht.. Maar durf niet meer op m,n eigen oordeel af te gaan.. volgens mij staan er standaard 2 strepen in mn ogen gebrand ondertussen
ik vind ze wel donkerder worden hoor! probeer eens een k2v5 of digi die pakt die denk ik inmiddels ook alwel ilja..
Ah toch gelukt. Ik zie wel verschil op jouw testen hoor. Ze worden echt donkerder. Verder kan je helaas niet veel anders afwachten. Maar we duimen voor jou hoor!