@Ilja: Wat zal jij in onzekerheid zitten zeg! Misschien lukt het om je even met iets anders bezig te houden? Makkelijker gezegd, dan gedaan, dat begrijp ik... Maar zo blijven piekeren is ook niet fijn... Ik vind het echt rot voor je, die onzekerheid, want het kan echt alle kanten nog op gaan.
Op de foto lijkt hij niet recht en niet echt een streep maar dat is het wel.. alleen die camera van me telefoon lijd z,n eign leven af en toe met foto's
Lovepeet: Ik zou vrijdag nog een testje doen was ik van jou. Wanneer is je NOD? Mocht je test toch licht positief zijn dan gaat dat morgen niet veel beter zijn aangezien HCG maar om de 2d verdubbelt. Toch lekker positief blijven hé Voel jij anders al wat?
Maybe3. Kun je ook een foto dichterbij maken? Is erg moeilijk te zien van die afstand. Kensho ja ik wil graag afleiding zoeken. Aan de ene kant zeg ik neem rust vandaag. Aan de andere kant denk ik nee ga er lekker op uit zinnen verzetten. Is toch afwachten welke kant het op gaat. En ik kan daar op dit moment niks aan veranderen helaas. Bedankt voor julie reakties en het meeleven. Dat doet echt goed en natuurlijk hou ik jullie op de hoogte.
ik probeer hem dichterbij te krijgen maar door de resolutie van me camera word het een vage bedoeling waardoor ik hem zelf niet eens zie
Dat is heel lief van je wat je zegt, maar als je al een keer een miskraam heb gehad kan je je gedachten tot de 12 weken nergens anders op zetten, en al helemaal niet bij bloedverlies. Ilja, ik duim heel hard voor je... Meer kan ik niet doen
Dankjewel R85. En ja dit zullen slopende weken worden. In ieder geval tot aan de 1ste echo. Heb ik de vorige zwangerschap gevloeid echt vreselijke bloedingen tot 13 weken. Vreselijke tijd was dit erg onzeker allemaal. Dus ja het zal ook moeilijk worden. En weet ook niet goed wat ik moet. Heb me nu eerst maar eens aangekleed en zie wel wat de dag brengt vandaag. Had ik nu maar iets verder geweest dan hadden ze iets kunnen doen. Een echo is nu te vroeg en bloed prikken zegt ook niks. Afwachten jullie zijn wel erg lief. En dat doet echt goed. Bedankt
Hoi dames! Sorry dat ik zo even kom binnen vallen maar heb een brandende vraag , had hem net ook al in een ander topic gepost maar volgens mij zitten hier alle experts! Ik ben sinds 3 dagen met ovu testen bezig ..En vanmorgen had ik deze .. foto is niet super scherp maar volgens mij wel goed te zien verder .. http://www.zwangerschapspagina.nl/members/61196-albums9874-picture57709.html Mijn vraag is nu zit ik nu op mijn piek of komt ie eraan nog ? Ik heb gelezen dat er lichte en donkere resultaten zijn dus ben hier wel benieuwd naar aangezien dit mijn eerste keer is dat ik er mee bezig bent . In ieder geval voor wie de moeite zou willen nemen om te kijken heel erg bedankt!! Ben echt een leek hiermee haha !
-zwaar gevoel in buik -misselijk met vlagen -jeukende (.)(.) -moe maar niet kunnen slapen -rare dromen Haha. Dus heb genoeg Mijn nod? Over 6 dagen hahaha