Ach zoo!!! Nog ff geduld hebben dus! Maar al met al zie ik al wel een streepje? Hopen dat die vrijdag dan lekker duidelijk is!!!
Ja hij is erg duidelijk, binnen de 5 minuten verscheen 2e streepje. Krijg hem er met mijn Iphone alleen niet goed op (niet scherp). Maar hij staat er duidelijk . Dus op naar vrijdag en nu hopen dat het goed blijft gaan.
Akoya,ben geen liefhebber van predictor! Had dezelfde streep toen hij vals positief was. maar heb ook al zo een streepjes gezien terwijl diegene wel zwanger was....dus er is nog hoop....spannend!
Akoya, ziet er goed uit. Hoop dat je vrijdag een megaknaller hebt!! Voor nu alvast voorzichtig gefeliciteerd!
Witteroos: gefeliciteerd! Akoya: aangezien je nu na je NOD zit, denk ik wel dat we deze predicor kunnen vertrouwen. Dus ik zeg: gefeliciteerd!
Jaaaaaaaaaaaaa een tweede streepje, gefeliciteerd. kan je het al een beetje geloven?? wat zei manlief?? ohh zo spannend weer meid liefs miesje
Mies: manlief reageerde niet zoals ik had gehoopt.. die is helemaal overdonderd en had het eigenlijk niet verwacht. Ik moet hem gewoon nog ff de tijd geven om aan het idee te wennen denk ik..