Gefeliciteerd posi testers. akoya Geen zorgen meid. Het hcg daalt idd weer word over genomen door progesteron. Al teste ik 3 weken na bevalling nog positief. Kats die van vandaag is weer lichter als van gister? Toch!!
@angelina2 gefeliciteerd hoor harstikke duidelijk @karin1983 gefeliciteerd ik zie hem over 2 dagen hopenlijk een knaltest @mariposa die is volgens mij nog niet positief ff doortesten maar volgens mij komt hij er wel aan @3kats probeer die laatste test overmorgen dan heb je denk ik een knaller in je handen
Hier vanmorgen zowel met de kv2v5 als de cb zwangerschaptest een heel heel vaag lijntje. (logisch 4 dagen voor nod) Dus ik hoop hier 1 deze dagen een mooie knal test neer te mogen zetten
jaaa halloooooooooooo het topic is vage (en duidelijke) test dus komop met die foto wij willen turennnnnnn
van harte posi testers. Het is echt een vruchtbare maand. Gister erg druk gehad. Me zoontje had gister een botje in zijn elleboog uit de kom. Moest 2 keer terug gezet worden. Wat had dat ventje een pijn
Het is bijna niet op de foto te krijgen ( maar ik ben niet gek, er staat een streepje Man zag het ook)
Ik heb even een andere camera genomen ( mobieltje) en dan is de eerste origineel, en de 2de heb ik even wat contrast verhoogt.
Het is trouwens geen indrooglijn Want ik heb nog een kv test de er zo uit ziet en ook een cb test. Alleen die cb test krijg ik al helemaal niet op de foto. (wijziging: op de foto's zie je het nu zelfs beter dan in het echt)
ziet er ook totaal niet uit als een indroger he je ziet gewoon duidelijk een roze streepje dus hartstikke positief!