hahaha dit meen je toch niet he meid je bent gewoon harstikke zwanger dat staat er toch die test gaat je echt niet in de maling nemen hoor
kon het toch niet laten om vanmorgen weer te testen, dus bij deze de foto...hij word steeds duidelijker
Willen jullie even meekijken, welke is donkderder denken jullie? Ik zie zelf geen verschil. Ze zijn van gisteren en vandaag...
OK dan ligt het dus niet aan mij? Het gekke is dat ik de afgelopen maanden op dag 11 en 12 een positieve test had. Nu op dag 11 een vaag streepje, dag 12 weer helemaal wit. T/n zondag. toen verder gegaan met andere testen, en nu dus al 2 dg dit....gister geklust. Weet niet goed of het nou vanavond weer zou 'moeten', heb de neiging maar over te slaan. En morgen af te wachten. Maar vind het wel erg laat in mijn tml regelmatige cyclus van de laatste tijd! (26-28 dg!
He meiden, Eindelijk mijn test van vanmorgen 2/3 dagen voor NOD. 1e foto is gemaakt binnen afleestijd, 2e foto is ie opgedroogd en heb ik hem samen met de test van gisteren laten doorlopen met water om het verschil te kunnen zien. Wat denken jullie gaat dit de goeie kant op? Mag ik mijzelf zwanger noemen?