Gefeliciteerd nieuwe posi testers en veel plezier voor de testers met een positieve ovu test!! R85, heel duidelijk meid, zal de acupunctuur je dan een handje hebben geholpen? Ben blij voor je!!
@piccolina, oohhh wel heel handig zo'n blad! misschien ga ik ook maar even creatief doen in word ofzo
Ja dat heeft zeker geholpen, ben er nu 7 keer geweest en m'n cyclus was anders nu 29 dagen geweest! Nou dat is echt netjes. Normaal voel ik m'n eisprong altijd erg duidelijk, gewoon zo pijnlijk en eitje groeide altijd te ver door. Als de gyn zei je heb woensdag je eisprong, dan sprong die pas een week later ofzo. En nu niets gevoeld op m'n eierstokken.... Dus ik dacht o geen eisprong. Nou wel dus!! Zo blij zijn!!!!!!!
Hallo allen kunnen jullie even mee kijken kan dit een indroogstreep zijn? hij is vaag maar hier beter zichtbaar hoor graag van jullie gr sanne
Wanneer zag jij iets dan? edit:Ik bedoel dan wanneer jij een streepje zag komen...die er volgens mijzelf ook niet staat helaas...
Alleen op de linkerfoto, onderste test, zie ik heeeel vaag een lichtroze lijntje. Is deze binnen de tijd gekomen? Hoeveel dpo ben je? Ik zou over 2 dagen opnieuw testen, dan moet het duidelijker zijn (met kv2v5!!). Oja, laat hem dan ajb in de cassette zitten! Succes!
Wimjo, ziet er positief zijn, maar als dit de kruidvattesten zijn: die zijn niet zo betrouwbaar. Ze kunnen je LH piek veel te ruim aantonen zeg maar (geven vroeg posi terwijl andere ovutesten nog nega zijn)
Hee meiden, Ik heb even een vraagje, hier leest vast wel iemand mee die verstand heeft van ovulatietesten.. Welke kan ik nou het beste nemen en een beetje voordelig zijn..? En vanaf wanneer ga je testen? Liefs!
Denk dat die van gister en vandaag beide positief zijn. Die met die groene vind ik veel duidelijker, welk merk heb je de testen van?
mijzelf ik zie wel heeel licht iets.. maar als je zelf al aan een indroog streepje denkt zal het wel buiten de aflees tijd zijn..
engeltje ovulatie testen had ik van sensitest .. maar denk dat er hier meer meiden zijn die er meer verstand van hebben