Wat denken jullie? De bovenste test is van gister avond (in het echt duidelijker, net zo breed en blauw, verscheen al voor ik de wc had doorgespoeld, onderste van vanmorgen met ochtend urine.. Bekijk bijlage 261202 p.s. de kans is zeer klein dat ik zwanger ben, maar heb de test gedaan i.v.m. kwaaltjes. Ben 1,5 week terug nog ongesteld geweest en ben aan de pil. (vorige maand 1 vergeten)
@Maybe sorry maar het is weer een vreemde test?! @Flippo man wat is het oneerlijk soms! Sterkte hoor... @Friesland zie iets heel ergs lichts en bij cb moet het kruis echt beter zichtbaar zijn hoor...ik zou nu over 2 dagen weer testen.
ik ga nu zaterdag zowieso pas testen.. maar gelukkig is die hier echt super goed te zien.. dus dat geeft me hoop
Hi Meiden, Kunnen jullie voor mij turen, ik denk dat het "streepje" veel te dun is.. En zit 6 dagen voor NOD. Streepje was binnen 5 min zichtbaar.. Heb helemaal geen symptomen dus verwacht er ook niets van... Thanks!
Maybe3 ik zie helaas ook niks op de test en vind hem ook geelig! Ik hoop zaterdag op een betere test! succes!! Suuz83 ik lijk inderdaad iij wat te zien maar de foto is een beetje raar genomen en teveel belicht!
Ik denk dat FF je eisprong fout heeft gezet! volgens mij is je eisprong op dag 16 geweest (ben er bijna zeker van) en dan zit je dus nu 12 dpo en dus nog 2 dagen voor nod !!! spannend
heb trouwens een druppel water in de test gedaan en de streep blijft staan.. is nu wel iets lichter.. dus ben benieuwd hoe hij is als hij dalijk helemaal opgedroogd is
@maybe, spannend meid! ik zie wel iets wat even breed is, maar komt hier op internet niet roze over, idd over 2 daagjes weer een testje! hoop echt op goed nieuws voor je!
Bekijk bijlage 261260 ook hier nog ff fotootje van mij ovu test.. is volgens mij ligt positief, doe morgen nog ff testje, om te kijken of dan donkerder is aan gezien me ei van t weekend zal zijn..