Laatste testje wat ik ga spammen! hihi 5 weken en 5 dagen Bekijk bijlage 261489 Testlijn donkerder dan de controle lijn!! Super blij!!!
Bekijk bijlage 261490 vind t niet heel duidelijk op de foto, maar vind test van vandaag lichter dan gister.. dus is me ei al geweest, of moet ie nog komen, of toch gister eisprong?? wel lichte krampjes gehad in onderbuik gister weet t ben lkkr vaag haha
liesje ik hoor altijd slechte verhalen over de ovu testen van de kruidvat .. misschien op internet eens bestellen (is nu natuurlijk wat laat.. ) iig gewoon lekker 'klussen' zodat je je eitje zeker ni mist
Thnx thnx thnx! Ook heel blij! Liesje die van gisteren vind ik wel lichter lijken dan die van vandaag hoor!
kan aan mij liggen maar ik vind hem ietsje donkerder maar ben niet zo een ster in ovutestjes dus kan niet zeggen of die positief is of niet succes
ja lijkt op foto wel donkerder haha.. vorige maand had heel duidelijk donkere streep met zelfde test.. als ik de test zelf bekijk dan is er wel meer n streep dan gister maar lichter, maar krijg t niet goed op foto... blijf in ieder geval vrolijk klussen afgelopen 2 dagen geen klachten erover ontvangen van vriendlief dus hahah
Liesje, ik gebruik de ovutesten van zw& kids (dipsticks). Bij twijfel (dus of het wel of niet een knaltest is ) gebruik ik de digitale van CB met een smiley. Die zijn vrij prijzig, dus dan moet je wel weten of je goed zit
ik gebruikte de sensitest.. maar de gyn zij wel dat ik nooit een eisprong hebt gehad.. ( heb ik wel gevonden soms met die testen maar denk ook dat ik er af en toe wel een kreeg.. ) ik vond het naar mijn idee dus fijne/duidelijke testen .
bedankt voor t advies meiden.. zijn zekers opties voor volgende maand, zijn nu niet meer op tijd binnen.. tip aan kiwi.. de laatste pendelaarster op je lijst heeft liever niet meer dat haar volledige naam er staat i.v.m pb's op moment dat t niet uitkomt
Nou meiden nu is het wel weer klaar.... we zijn hier met z'n allen toch volwassen genoeg om niet op zulkje dingen in te gaan?! lekker veel testjes kijken nu! positesters gefeliciteerd!!!!
Ik zag 1 mooie test voorbij komen. VAN HARTE. Verder ga ik ff zout halen want dat schijnt op te zijn heb ik gelezen