Ha dames, Het is niet de bedoeling dat hier een felle discussie met verwijten gaan ontstaan. Dit topic is er om gezellig te kletsen, en niet om elkaar af te blaffen. Op deze manier weerhoudt het wellicht ook andere meiden ervan om een test te plaatsen! Wij zouden het dus zeer op prijs stellen als dergelijke verwijten, discussies etc. niet meer openbaar worden besproken. Dank jullie wel!
Helemaal mee eens, Babbi. Ben die discussie nu al meer dan zat, laatr ze lekker een pbdiscussietopic starten maar val ons niet lastig. @ ovutestestjes, die zijn nog verre van positief. Ik gebruikte de zwanger en kids en iedere keer goed mijn ei mee gevonden.!
en nu weer testjes?! iemand? Hier helaas nog niet.... nog even gedult hebben, zit nu bijna 5 week na mijn miskraam..... 31 juli of 2 aug wil ik gaan testen mits de duvel niet is gekomen
Heb nog 1 KV en 1 CB... Morgen denk ik met ochtend urine testen op de kv... en dan zondag of maandag de CB nog eens Begin t nu wel een beetje spannend te vinden!
Zooo onwerkelijk om na ruim 3 jaar hier ook eens iets te kunnen posten.... en dat mensen dan ook daadwerkelijk een 2e streep zien als bevestiging voor mij dat ik niet denk me het maar in te beelden
Morgen ochtend volgt een KV test hopelijk als ik t niet vergeet met mn slaperig hoofd voor mn ochtenddienst
Lieve Filippo, ik zie ook heeeel licht een verticale streep. Morgen met ochtendurine moet het idd duidelijker zichtbaar zijn. I hope so fingers crossed.