Thnx Babbs Zie dat jullie er ook weer voor gaan Zou leuk zijn als we nu wel samen zwanger konden zijn
Wie weet! Ik hou morgen dit topic in de gaten en geloof mij, ik denk dat je al extra vroeg wakker zult zijn om te testen!
Zie ook een streep flippo, maar weet ook hoe die cb met plus testen. Doe idd even de kv, kan ook nu hè haha. Ben verder niet nieuwsgierig haha.
@flippo... dit is een test van mijzelf... gemaakt binnen de 10 min... http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/ovulatie-zwangerschapstesten/261261d1342704158-clearblue-vals-posi-test1.jpg alleen was ik toen absoluut niet zwanger... ook geen miskraam oid. Ik heb helaas altijd zulke streepjes op de cb.. Hoop dat het bij jou wel goed nieuws is. Ps.. cb is net zo gevoelig als de kv... bij mij zelfs vele malen gevoeliger
hoi flippo ik zie ook een licht streepje hoor. heb je de foto al in negatief gezet, soms zie je het dan beter veel liefs
Ja, daarom schreef ik dat al. Hier ook veel valse testen gehad ermee.... En veel meiden met mij. Maar Flippo is zwanger, dat moet!!! Hopelijk morgen een mooie kv test!!
Filippo ik zie ook wat! Hoop op een mooie test voor jou morgen. Ik ga morgen de digitale doen en vind het doodeng.... Hoop dat ik een beetje kan slapen
@andre83 met recht een tuurtestje maar ik zie hem wel @flippo123 ik zie hem heel licht ik zou natuurlijk kunnen wachten op je testje haha ik hoop het voor je meid spannend duimen draaien