@flippo, zou de cb met indicator bewaren tot je een knaltest hebt met de kv 2v5! ook die met indicator wil nog wel eens meer hcg nodig hebben (ene keer wel andere keer niet), dus zou lekker met de kv testen ik blijf nog voor je duimen hoor!
Heb nog even gekeken naar je vorige test van cb. Maar daar zie ik eigenlijk ook niks positiefs in helaas. Ik hoop dat je over een paar dagen toch positief test! Succes!!
Wacht even ik zie net dat deze cb test zonder indicator is,en deze hebben dus wel meer hcg nodig! Flippo gewoon nog eens testen met kv meid!
Geen bloed geeft moed gaat voor mij niet op aangezien ik in een kunstmatige cyclus zit.. Gebruik progynova en utrogestan, de combinatie hiervan zorgt er voor dat je niet ongi word en pas ongi word wanneer je hier mee stopt. Maandag morgen test ik weer... heb helaas geen kv2v5 meer.. ff vriendinnetje vragen of ze ze voor me wilt halen.
Owja dit was mn laatste kv test van gister avond. Net mn vriendinnetje gebeld of ze pls voor me een doosje kv2v5 wil halen doet ze dus heb ze straks weer in huis. Ben nu namelijk aan het werk en moet overwerken ivm een acuut geval dus geen idee wanneer ik thuis ben
Ik zie best een duidelijk streepje op de kv,stond hij er binnen 5 min? Als ja dan heb ik echt goede hoop voor je !
@Flippo: sorry meid, ben niet zo thuis is die medicatie dus dat wist ik niet... maar als nog blijf ik voor je duimen!!! ik zie op je CB (plusje) licht een streep, en op je KV2v5 zie ik ook wat!! spannend meid ik hoop het zo voor je!!! helemaal als hetje eerse vage test is mag het dan eindelijk ook gelijk goed zijn!!!! *duim duim duim me helemaal suf!!'*
Ja die van KV was/is mooi al vind ik m waanzinnig licht... Maar de CB digitaal gaf toch echt niet zwanger aan jammer genoeg
Flippo wat spannend!!! Ik duim heel hard voor je. Zoals je kunt lezen in mijn onder schrift heb ik ook het ICSI traject gevolgd.
Weet wel dat deze testen vrij veel hcg nodig hebben Je moet deze test echt pas doen als je een duidelijke tweede streep hebt.
Flippo: Ik zie wel een tweede (heel licht) streepje op de kruidvat test! Ik ga heel erg voor je duimen dat je Clear blue digital maandag wel positief is!