Meiden ik heb even jullie oordeel nodig. Ik zie een tweede Streep maar kan ze oil visualiseren . Wat ik zie is binnen 5 minuten verschenen. Http://www.mijnalbum.nl/foto-ZV6UKEBR-D.jpg
Jullie sullen vast wel ervaring hebben met het symtoom ongeduld hahaik zit nou 12 dagen na mijn ei de test is niet met ochtend urine dus morgen ochtend nog maar een keer wat erg dat wachten !
Ik had ook getest omdat mijn ovulatietesten positief blijven de test Streep is veel donkerder dan de controlle streep
Ik heb de dipstick van 123 thuistesten op dag10 had ik een positieve test heb hem ook gevoeld en hij blijft echt donkerder Dan de controlle streep ik test elke dag 2 keer. Ik zal morgen ochtend de zw test plaatsen van het ochtend urine
@tamara sorry ik zie ook niets maar je bent idd nog wel vroeg spannend dus @flippo hoop dat je goed nieuws komt brengen heleboel meiden wachten op je testje vol spanning
Ladies, volgens mij zag ik een ander "NOD lijst 16 t/m 31 juli" topic dat Flippo posi had getest.. Vanmorgen had ze daar een post gedaan.
Wat vinden jullie hiervan? Ik zit 2 a 3 dagen voor NOD en heb niet met ochtendurine getest. De foto is precies na 5 min genomen. Ben blij maar tegelijkertijd ook onzeker.
@minnie ik zie hem ook, volgens mij duidelijk genoeg!! zien jullie hier iets in? ben wel heel vroeg (9dpo) maar ben te ongeduldig.. sowieso over paar dagen nog proberen als ik dan niet ongi ben weet ook niet zeker of het nog binnen de afleestijd was of pas erna dus ik ga maar nergens vanuit