hey nadesy dat ga ik morgen vroeg maar doen.. ik test dan wel 2 dagen voor mijn nod.. en waar ik bang voor ben als die dan negatief is weet ik nog niks... dus het schiet allemaal niet op maar ga het toch maar proberen.. maar denk dat ik wel weer gewoon ongesteld word.. Helaas..)
Wooow, ik ben ff niet geweest en kijk eens wat een veel meiden weer op roze! Gefeliciteerd . Meiden op het wachtbankje: succes! Dat w8en is killlllllling! Meiden met negatieve test: balen zeg! Keep ya head up!
Predictor is wat dat betreft een ***test als je vreemde streepjes hebt. Gebruik liever kruidvat of cb
hmm ja je ziet wel duidelijk iets he Ik zou echt een kruidvat of cb doen! Liever de kruidvat 2 voor 5 euro! Succes! En niet zo negatief zijn he
Alle zwangeren gefeli!! Ik heb net een clear blue + testje gedaan ( voor de fun, had er nog een liggen). Was 1,5 uur voor de test nog naar het toilet geweest, en natuurlijk veel gedronken door de warmte. +je verscheen binnen een paar seconden . We zijn echt zwanger!!! JEEEEEEEEEEJ!!!!!
is dát een indroogstreepje? ik heb er niet zoveel kijk op, maar zou zelf behoorlijk blij worden van zo'n test.. maar onterecht volgens jullie?
Angel: Ik vind m lastig! Die bovenste lijkt wel een stukje lichter. Maar hangt het er niet vanaf hoe lang het duurt voor de streep is gekomen? Indroog kan toch pas na een tijdje?? Inderdaad morgenvroeg even opnieuw testen, dan heb je misschien meer duidelijkheid. SPannend!