extreem licht de streep dus ik durf nog niks te zeggen....over 2 dagen maar weer testen en dan moet de streep duideijker zijn
@ovie83 ik zie wel heel licht wat maar volgens mij heb ik gelezen dat deze test niet betrouwbaar is @hopelessinlove ik zie wel wat met recht een tuurstreep maar zie hem wel @wimjo ik zie heel licht iets over 2 dagen moet ie duidelijker zijn idd
@natasha, anders hou je je testen iets langer dan 10 sec in de urine, ik ben dat deze ronde ook gaan doen, ik hou ze er nu net zo lang (tot de max streep) in tot hij goed door gaat lopen is t proberen waard toch en je hoeft ook niet bang te zijn voor vals posi testen dan hoor, ik plas nooit streepjes tot 1 dag voor posi test
Ben ik weer. Hopelijk deze keer met steeds donkerder wordende testen.. Deze test heb ik een uurtje geleden gedaan.
hij is vaag maar ik zie m makkelijk waarom doe je geen ochtendurine? sowieso geconcentreerder maar (voorzichtig) gefeliciteerd!
Ik had geen testjes in huis! Heb ze vanmiddag even gehaald en toen had ik natuurlijk geen geduld om tot morgen te wachten. Het andere testje doe ik morgenvroeg