Mag ik hier ook weer even heel irritant mijn rijtje showen? Kan geen genoeg krijgen van alle mooie positieve testen Testjes worden almaar donkerder, dus zo te zien is de boel lekker aan het groeien Volgende week eerste echo!
@Madelein... nou met ruim 5 weken mag het ook wel. Nu stoppen met testen hoor.. zonde van je geld. GEFELICITEERD!
Haha ja sorry ben een beetje test verslaafd geloof ik Vorige zwangerschap werden de testen niet donkerder en dat eindigde dus ook al vrij snel in een vmk. Vandaag dat ik nu volop aan het genieten ben van mn roze streepjes ( Iedere gek z'n gebrek zullen we maar zeggen )
@tinkerbell ik zie niets sorry @blondi met recht een tuurstreep hopende op een knalstreep @madelein ziet er supergoed uit lekkere knaltest van vandaag op naar de echo spannend
Blondi ,zwanger ja !!! Profciat !!! Madelein WOW PRACHTIG Rijtje !!! Nadesy ,een 4e wondertje onverwachts zie ik ??
Vorige week dinsdag was die lichter en woensdag cb digi gedaan gaf het 1-2 aan.twee dagen erna 2-3 dus denk kort zwanger nog Hihi Ja en.net had ik zo mijn gevoel dat ik zwanger kon zijn