Vanochtend nog wel een smiley van de CB Ovulatietest maar nu net niet meer.. kan dit betekenen dat de eisprong vanochtend is geweest? of iig in de loop vd dag?
Hartstikke mooie testen hoor En idd als je de eerste en de laatste bekijkt is het duidelijk beter. Genieten nu....je bent zwanger al snap ik je onzekerheid wel hoor.
Ja hihi Ik antwoord vaak al niet eens meer omdat elders op t forum hele uitleg staat en in dit topic t ook al meerdere malen is uitgelegd
Ja tuurlijk mag dat, maar dan moet je ook wel weten hoe t werkt T geeft niet maar na meerdere malen uitleggen heb ik er geen zin meer in. Als een ander dat wel doet is dat geen probleem hoor.
ja ach hoe vaak gaan we niet off topic hier he hahahahaha....zoals nu hahahahaha.. geen testjes meer?
Dank je wel, Vind het heel spannend allemaal we zijn na 10 rondes zwanger geworden helaas een vmk na de vmk weer zwanger geworden heb volgens mij al 6 testen gedaan zo onzeker ben ik haha
Dat is logisch dat je t nu extra spannend vind. Duim voor een plakbeeb. Probeer beetje vertrouwen te hebben in deze.
Hoi Dames, Ik dacht laat ik eens m'n testje van vanmorgen plaatsen.. Hij is 5 dagen voor NOD maar ik kon het niet laten.. Mijn gevoel zat zo goed.. Groetjes!
Ik had het in het nod topic al gezegd. Maar ik vind hem heel duidelijk voor dat termijn!! Hierbij spam ik ook nog even mijn testjes;