Nieuwe posi testers gefeliciteerd! Ik leef mee met de negatieve testers... Weet hoe het voelt..! Hier vanmorgen in de kast nog een testje gevonden. Dit is echt de laatste! http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/ben-zwanger/264071d1343896325t-weer-img_1272.jpg ( bovenkant is niet helemaal goed doorgelopen helaas!)
meer opties kiezen om te reageren... Bovenaan zie je dan en paperclipje en daar klik je op ... Zo kun je een foto uploaden
hopelijk is het gelukt dit is mijn ovulatietest v an een half uur geleden . wat denken jullie ervan? liefs chantal
Dacht ik ook nee zit thuis ben net klaar met twee uur pendelen Moet wachten tot mijn vriend thuiskomt rond half vijf
Ja maar pendel sinds gister pas op de site hoor en is al aardig druk maar pendel alleen op vrije dagen. Haha idd word leuk vanavond
Tsja helaas heeft mijn lijf mij al genoeg voor de gek gehouden dus ik trap er niet meer in, vooral ook door de utrogestan. Ik ga er vanuit dat we gewoon het traject in gaan en dat het ons zelf niet meer gaat lukken. Ja via IVF hebben wij even veel kans als andere stellen met IVF.
Een dag 13 is vandaag.Dus ik mag 'n ovulatie test doen. En ik heb wel even last van mijn onderbuik en heel beetje gevoel. Ik heb vanmorgen om 10.45u test gedaan. Zie je wel verschil van boven en onder test? Morgen of overmorgen ga ik weer test doen. Hoop dat we kan vanavond klussen
Ik zie wel een klein verschil tussen de bovenste en onderste. Alleen die zijn nog niet positief. Ik heb een aantal ovutesten gedaan vorige ronde, die waren echt knalposi. Moet je maar eens in mijn fotoalbum kijken. Klussen kan je uiteraard altijd, maar volgens mij zit je nog niet dichtbij je eisprong. UIteraard kan het morgen ineens helemaal anders zijn En ben je op dag 13 pas begonnen met de ovutesten? Ik weet de dagen niet echt, maar de meesten beginnen toch wel op cd10 met ovutesten. Zodat je je ei niet kan missen.. Succes!
Hier even een update, vanmorgen een echo gehad ivm erge ongerustheid door menstruatiekrampen. Vandaag precies 6 weken en er klopte een hartje op de echo!!!! Had dit totaal niet verwacht, kan nu rustig ademhalen. Alle positieve testers gefeliciteerd!!! En voor alle wachtende ik duim met jullie mee!!