Fliertje gefeliciteerd!! En idd mooie nagels! Akoya, waarom heb jij een tampon? Je banner zegt zwanger 4.2...
Ja omdat ik op mijn werk zit en bang ben om gewoon alsnog ongi te worden.. heb het vaker meegemaakt helaas.
Ow, ik zou dan persoonlijk voor een mvb of inlegkruisje gaan ipv tampon. Ik heb ergens gelezen dat dat heel slecht is als je zwanger bent. En ik bedacht net dat ik je test heb gezien en die heel positief vond... maar het hoeft niks te betekenen natuurlijk, zo'n rooie waas!
Tja... de eerste mogelijkheid is donderdag dat ik richting Kruidvat kan, dan sla ik inlegkruisjes in en testen, mocht dat dan nog nodig zijn..
Ik heb besloten om uit mijn werk meteen door te rijden naar Kruidvat, in de hoop dat ik het red, dan test ik vanavond nog een keer.. hier word ik ook niet goed van.
Ik zie dat je temp aan het zakken is, geen goed teken. Zo'n test als je nu hebt heb ik ook al vaker gehad afeglopen 16 maanden en was effectief niet zwanger. Kruidvat laat ook van deze streepjes zien CB dus ook En kv2v5 heeft er tegenwoordig een handjes van vage uitslagen te geven. Wil je echt niet ontmoedigen hoor, maar al met al ziet het er niet geweldig uit. Voor mijzelf ook niet hoor, heb exact van die stomme testen als jij:x Uiteraard blijf ik voor je duimen en hoop ik dat ik ongelijk heb!