Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke! ) zwangerschaps en ovulatie testen DEEL 16!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door BLiS, 16 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LF84

LF84 Niet meer actief

Ja, 'n papier van ovulatietest staat over hoeveel dagen heb ik cyclus dan voor welke dagen. Mijn cyclus is 30 dagen dus dag 13.

2. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Aaaaah super meis xxc

3. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ik heb 4 dagen voor en 4 dagen na mijn eisprong geknuffeld zodat ik nog niet zwanger kon worden, maarreee check mijn banner, haha. het kan dus echt

4. Amy82

Amy82 Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.643
    0
    0

En dan nog een tweeling ook :D

5. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    meid wat een fantastisch bericht!! een kloppend hartje!! hoop dat je nu een beetje kan gaan genieten!

6. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    haha ja het heeft zo moeten zijn denk ik maar. we zijn er natuurlijk zielsgelukkig mee en kijken er enorm naar uit. maar we hadden bewust vanwege de drukke tijd in dec. even besloten 1 maandje voorzichtiger te zijn. nou ja niet voorzichtig genoeg dus haha

7. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    R85: wat een goed nieuws zeg, gefeliciteerd

8. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@R85: joepiej!!! wat een goed nieuws

9. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    R85: jeujjjj! Wat een goed nieuws :D.

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee dat kan ik begrijpen;)
    Nou dan willen we hier snel een testje van je zien he:D succes !

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Fijn die bevestiging he:D

12. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Sport,studeren, en man lief hihi..
    Maastricht

hier zitten een aantal dagen tussen de bovenste eerst toen de test beneden laatste mentruatie dag was 10 juni duurt voor mijn doen nu ook extreem lang deze testen heb ik vorige week gedaan.
    vinden jullie ook dat de onderste test niet goed is doorgelopen?

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Precies die onderste is gewoon niet goed doorgelopen. Is geen positieve test naar mijn mening;)

14. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Zit mijn inziens helaas geen positieve test tussen

15. Jazz

Jazz Niet meer actief

Hallo meiden!

Deze ronde ben ik begonnen met ovulatietesten. 's Ochtends test ik met CB digitaal en in de namiddag met de dipsticks van zwanger & kids. Ik ben begonnen op CD 10 en zit momenteel op CD 25 en mijn testen geven iedere dag echte tuurstrepen zeg maar. Ze worden ook niet donkerder.

Word er behoorlijk onzeker van :) Heeft hier iemand hetzelfde gehad, dat je bijvoorbeeld een cyclus geen eisprong hebt gehad? Of toch ineens een heel laat ei? Of heb ik een extreem korte LH piek dat ik 'm niet heb kunnen traceren?

Hier een foto van (een deel van) mijn ovulatietesten. De onderste was van vanmiddag. (De stipjes heb ik gezet waar ik de lijn zag, maar kan me heel goed voorstellen dat jullie ze niet kunnen zien ;))

Bijgevoegde bestanden:

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@Jazz het enige wat ik je kan zeggen is dat er geen posi ovu test bij zit idd....Je kunt wel eens een cyclus overslaan idd.....maar misschien zijn deze testen ook niet zo fijn. Maar daar kunnen andere je wel bij helpen heb ze zelf naemlijk nooit gebruikt ovutesten.

17. Jazz

Jazz Niet meer actief

Bedankt voor je reactie :) ze zijn inderdaad vérre van positief ;) denk alleen niet dat het aan de testen ligt aangezien ik daarnaast ook CB digitaal gebruik en ook geen enkele smiley heb kunnen ontdekken. Ben nu dus wel bang dat ik geen eisprong heb, maargoed ik ga maar niet meteen van het ergste uit. Misschien ineens een langere cyclus.

18. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeeeeejjjj vandaag weer een positieve ovu-test! :D Gisteren was hij al donkerder, dus ik had al zo'n vermoeden dat hij vandaag positief zou zijn. Het vreemde is dat ik nu bijna geen slijm heb (4 dagen terug wel).

19. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zijn dit de gevoelige? Die heb ik wel. Ik test zelf maar 1 keer per dag (rond 12 uur). volgens mij is dat voldoende. De CB gebruik ik alleen ter controle, blijf streepjes lastig vinden!

Misschien heb je een extreem vroeg ei gehad? Temp je ook?

20. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik zou morgen ook een test doen, anders mis je misschien de piek. Deze zijn nog niet positief. En klussen is natuurlijk nog vekeerd :D

Deel Deze Pagina