Hmm ik weet t niet zo goed. Die laatste lijkt niet helemaal lekker te zijn door gelopen nog. Weet niet hoe dat nu is? Maar denk dat je niet teveel achter elkaar moet blijven testen dat je jezelf alleen maar gek maakt.
Ben nu op het werk, dus weet niet of het al bij getrokken is. Hij lag wel al een kwartier tijdens de foto. Ik weet dat ik mezelf juist spanning geef door het vele testen, maar tegen beter weten in blijf ik doorfaan hopende op een knaller.
Meid het is gewoon afwachten. Na de 12 weken is er pas een beetje rust. Snap t wel gezien je onderschrift. Ik hoop voor je dat deze blijft zitten meid.
Niks te danken Ja zou ook zomaar kunnen hoor dat je nu een langere cyclus hebt.....maar even doortesten dan niet?
Vindt het vreemde testjes ...vooral die laatste he? Lijkt wel alsof die niet genoeg urine heeft gehad? Misschien moet je eens om de dag gaan testen om goed verschil te kunnen zien
@ hopelessinlove;; ik denk dat je gewoon even niet meer moet testen! En als je het niet vertrouwt dan bel je de ha. Die weten je verleden toch? Dan willen ze je vast even onderzoeken. Ik snap je heel goed hoor, maar stress is ook niet goed voor je. Liefs!
goeiemorgen meiden sommige van jullie zullen mij nog wel herinneren en hebben mijn testjes een week geleden voorbij zien komen ik wil deze ook even met jullie delen
dank je wel nadesy hoe onzeker ik in het begin was van de lichte niet donkerder wordende streepjes hoe zeker ik nu ben
thx Nadesy... K zal t morgen weten ze zeggen hier... De rest van de dag blijf ik t gewoon nog wat volgen hier
Ik had nog 1 test in huis.... En de verleiding was toch groot. Dus de laatste test is gebruikt. Eindelijk een knaller . Nu valt het me op hoe licht het streepje was toen ik voor de 1e keer testte! 25/7: Bekijk bijlage 264283 3/8: Bekijk bijlage 264284 Nu ga ik ophouden met testen. Oja de volgende test word die van MvM! Heb me gisteren opgegeven .