Foto's plaatsen van vage ( en duidelijke! ) zwangerschaps en ovulatie testen DEEL 16!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door BLiS, 16 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meijke

Meijke Niet meer actief

Bloemmm gefeliciteerd!

2. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Bedankt meidennnnn :D:D

3. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Ik heb 3 mnd borstvoeding gegeven, dus dat zou nu toch uitgewerkt meten zijn. Als ik moet wachten tot mijn cyclus er is kan ik missch erg lang wachten, voor mijn zwangerschap was ik al 2 jaar gestopt met de pil, 1.5 jaar 'gewacht' tot mijn cyclus kwam, ben heel lang niet ongesteld geweest en toen kwam mijn cyclus een beetje op gang. Toen zijn we er echt voor gegaan, maar zeer onregelmatige cyclus, maar toch zwanger geraakt. Nu wil ik niet weer zolang moeten wachten, maar de natuur zijn gang laten gaan, alleen is het dan lastig dat je geen nod hebt. Goed naar mijn lichaam luisteren en in de gaten houden wanneer mijn ei is. ;)

@ bloemmm Gefeliciteerd!!!!

4. anita205

anita205 Bekend lid

9 mei 2010
    514
    0
    0
    gastouder
    @bloemm en alle andere posi testers van harte!!

ik heb vanmorgen mijn laatste test gedaan en stop er nu echt mee...:D

Bijgevoegde bestanden:

5. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Mooooooooi! :D
    Gefeliciteerd!

( verslavend he die mooie roze streepjes?! hihi!)

6. anita205

anita205 Bekend lid

9 mei 2010
    514
    0
    0
    gastouder

Hahaha ja echt hè pfff heb er ondertussen denk wel al 15 gedaan hahahahaha schaam schaam :)

7. moon81

moon81 Actief lid

22 apr 2010
    230
    0
    0
    Utrecht
    Geen idee of het zo lukt met een foto uploaden via m'n telefoon, maar graag hoor ik van jullie of jullie zien wat ik ( hoop te) zien
    http://i.imgur.com/HFEuG.jpg

8. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Duidelijk hoor! Gefeliciteerd meid!

9. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    dames, ik kom hier ook een testje plaatsen....t is met recht een tuurtest, ik zit vandaag op 9dpo....
    maar alles wat mn lijf doet en wat mn hart zegt is "ik ben zwanger"
    ja ik weet t, veel te vroeg getest, maar kon mezelf echt niet bedwingen...

ik zag opeens een streep :$, en heb m vast kunnen leggen op de foto! weliswaar erg vaag......maar t begin is er hoop ik....:)

maar nu wil ik graag jullie mening als ervaren tuurders! :):)

ml slaapt nog, en ik zit hier helemaal te shaken inmiddels, want op de comp zag ik m ook!dus ben nu beetje emo, en helemaal blij, maar nog niet te blij...want wil dus eerst jullie mening........:):)

10. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Als ik je een advies mag geven. Probeer eens acupunctuur. Mij heeft het erg geholpen, ik geloofde er niet zo in want ik ben vrij nuchter. Maar mijn cyclus was helemaal van slag na mijn miskramen en ik was ook vaak niet binnen een half jaar zwanger. Ik ben 1 keer ongesteld geweest (van 40 naar 35 dagen cyclus) en daarna zwanger! Volgens hem had ik een blokkade die de miskramen veroorzaakte en dat het daarom bij ons ook wat 'langer' duurde voordat ik zwanger raak. Nu in ronde 4 zwanger!! Ik zal je het echt adviseren, baat het niet dan schaadt het niet ;)

11. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Moet ik eerlijk zijn??? Dan zie ik met heel veel fantasie een schaduwlijntje..... Maar mijn inziens geen positieve test, sorry. Hopelijk heb je dinsdag een duidelijker test

12. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Sorry babyfotograaf, ik kan er niks van maken. Maar wat niet is kan nog komen!

13. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Babyfotograaf, durf er echt nog niks over te zeggen. Denk wel iets te zien maar of het nou echt een roze streep is?
    Ik zeg gooi even die bak koffie erin bij je vent en laat hem even kijken ;).

14. Maaike83

Maaike83 Actief lid

14 jul 2012
    115
    0
    0
    @babyfotograaf heel eerlijk zie ik helaas geen streepje, na lang staren misschien een klein lijntje. Hopelijk over paar dagen positieve duidelijke test.

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Zou het dan niet makkelijk kunnen zijn voor je om te gaan tempen? Zo ga je een hoop testjes verslijten:)

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik zie wel wat maar het is jammer dat je foto zo onduidelijk is:)

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik zie wel wat maar moet ook zeggen dat dit soort lichte schaduwstreepjes vaak niks betekenen:)
    Maar hoeft niet zo bij jou te zijn maar je snapt me wel he
    :D

Maar ik zie zeker wat jij bedoelt!

18. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    @lov23, ja ik snap je :):) fijn dat je ziet wat ik bedoel hihi ;)

@iedereen, bedankt voor t meeturen! zit hier nog steeds beetje te shaken, ml inmiddels wakker gemaakt, zijn reactie, onbetaalbaar! t is natuurlijk nog helemaal niet zeker, en daar ben ik me erg van bewust, we gaan pas echt juichen bij een goed zichtbare streep!
    moet ook eerlijk zeggen dat ik m hier op zp ook haast niet zie :D

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Super :)!

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

@babyfotograaf je weet dat er gekke testjes voorbij komen dus het kan ook niks zijn.....maar ook een begin dus spannend!!!!
    Morgen weer testen hahahahaha? Of vanmiddag?!

Deel Deze Pagina