@lov, nee morgen weer heb nog 1 2v5 testje, en vandaag zijn de winkels hier gesloten, of ik moet naar rdam zelf rijden, maar weet nog niet of ik daar wel zin in heb dus wacht geduldig af tot morgen, en dan morgenmiddag weer nieuwe testjes halen! en ja weet idd dat er gekke testjes voorbij komen...maar met alles wat er gaande is in mn lijf....hoeft natuurlijk niets te betekenen, en daar ben ik me ook van bewust, maar t lijkt er wel verdomd veel op!! spannend.......... de z&k gaf trouwens nog negatief, maar heb hier ook vaker gelezen dat die minder gevoelig zijn dan de 2v5
@Babyfotograaf is ook veel leuker om te wachten tot morgenvroeg hihii.... Ja ik wist het ook al bij de tweede dat ik zwanger was en had niet eens een posi test....ik voelde het ook aan mijn lijf. Succes met wachten tot morgenvroeg hahahaha...!
ik heb geen idee hoe t moet voelen maar t zou mn moeder in elk geval niet verbazen als t zo zou zijn, dus fingers crossed als ie morgen duidelijker is kom ik m natuurlijk weer even showen! of anders als ie andere keer duidelijker is
@ babyfotograaf; ik zie iets echt heeel lichts! Over 1 à 2 dagen weer testen, ben zeer benieuwd! Echt een tuur tuurtest. Alle positieve testers gefeliciteerd meiden!!!
@engeltj, ja t is zeker een tuurtest ja! morgen weer testen al weet ik idd dat hcg verdubbelt om de dag, elke dag testen is nu natuurlijk ook gewoon leuk
@ Babyfotograaf: Mijn man komt hier voor jou op. Ik liet hem de foto zien en vertelde hoe blij je was en ik zei dat ik heel eerlijk gezegd niet een duidelijke 2e streep zag. Toen zei hij, maar dat is altijd zo met foto's schat, dat hadden wij ook. Toen stond er een streep en op de foto zag je er bijna niets van. Mijn man is dus gematigd positief of je test
haha fantastisch! wij gaan pas echt juichen bij een goede duidelijkere streep hoor! en idd in t echt zie je t altijd beter dan op de foto, ben nu gelukkig ook weer stukje rustiger hoor was echt ff de eerste emotie die eruit kwam, maar we weten ook dat t nog heel spannend is! gaat de test duidelijker worden komende dagen, of zit er inderdaad een ukje ingenesteld, maar komt ie er dalijk gewoon weer uit...t is nog zo onzeker... maar voor nu houden we nog hoop
@bloem ik ziet hem hoor gefeliciteerd @anita205 gaaf das een lekkere knaller meid gefeliciteerdd @moon82 jaa hoor die is positief gefeliciteerd @babyfotograaf ik zie heeeeeeeeeeeeeeel vaaaaaaaaaaaaaaaaaag een heeeeeeeel licht streepje maar het is nog vroeg dus alles kan nog maaaaaaar jij komt gewoon morgen een nieuwe test showen die duidelijker is
Ik wilde eerst zeggen "ik zien niks" Maar nadat ik mijn teste van 9dpo ff heb bekeken is hij bijna hetzelfde Kijk zelf maar en daarna na mijn baner
@melanie, ja wel beetje bekend streepje zo ja! ik hoop dat t echt waar is en dat ik de komende dagen een mooiere streep mag komen laten zien!
Dames, vraagje weten jullie of de jumbo nog zwangerschapstesten verkopen? Wij zijn deze week een weekje weg. Heb nog 1 kv test en geen kv in de buurt....
Weet ik niet, vaak wel toch? C1000 zoiezo wel. Maar je hebt nog 1 test, zal gewoon wachten tot je overtijd bent, scheelt je ook weer hoop geld
Even goed kijken,melanie is al 16 weken zwangerdit was een test om te laten zien dat ze ook zo een licht streepje had in het begin