Klopt is ook zo, maar aangezien mijn stiefzoon mee is en hij graag in achtbanen en veel te snelle glijbanen wil is t toch wel prettig om te weten waar ik aan toe ben... Rogijuli dank je wel, liggen ze bij de medicijnen of bij de balie weet je dat toevallig?
hier liggen ze gewoon in de schappen bij de medicijnen. ze hebben cb plus testen en ook huismerk apotheek (htp).
bij mij was ruim 2 jaar geleden de cb plus duidelijker dan die htp test. maar de htp was vele malen duidelijker dan de kv 2v5.
damens zit hier mischien een postief ovulatietest bij? Twijfel zelf over de 3e denk het niet maar het zou zonde zijn als we niet klussen en deze wel postief zou zijn. Als bedankt voor het kijken en mee oordelen
Nee dat denk ik niet. Zie mijn ovutesten van vanmorgen... Heb net cb gedaan en geeft smiley. Dus zo posi moet tie zijn, dus je moet nog ff doortesten.
nee deze ovu testen zijn niet positief.... in de verste verte nog niet... 2e streep moet net zo cq donkerder zijn dan controle streep... jane... dat is een echte tuurder kan er helaas weinig van maken
Deze zijn denk ik wel positief Ik ben waarschijnlijk 4 weken zwanger. Ik vind ze zelf voor die termijn al behoorlijk knal. Hopelijk dat het dit keer dan goed mag blijven gaan.
Mijn ovu testen zijn nooit veel meer posi geweest dan deze. Ik ben daarom vrij snel gaan combineren met tempen. Misschien is dat voor jou ook wel beter?
@Jane, Ik zie niet zoveel op je test . Ik heb vandaag wel ff met je meegedaan met een htp test die ik nog had liggen. Zo ziet mijn test eruit .. kan je ff vergelijken met de jouwe Heb de foto's ff met verschillende belichtingen gemaakt Bekijk bijlage 264906
Ja ik wel gaan combineren maar denk dan met cb testen met gezicht dan weet ik zeker dat postief is. Op de foto is moeilijk te zien maar de 3e is veel donkerde dan de 4e vandaar dat ik dat dat ei mischien al gesprongen mocht zijn. Toch maar morgen voor zekerheid klussen.
@Jane en RogiJuli: Ik zie bij jullie toch echt een klein streepje, hoor! Vooral bij de bovenste van RogiJuli
Bij jou zijn de controlestreepje ook erg donker bij mij totaal neit. we testen nog even goed door. Bedankt al vast