Ik vind hem er goed uitzien als je indd ni weet wanneer je nod is kan dit paar dagen voor nod zijn succes !
Dank je wel. Ik ga donderdag nog een keer testen. Als ik terug kijk, zou ik dan 2 weken geleden mijn eisprong vermoedelijk hebben gehad. Dan is hij hopelijk wat duidelijker. Spannend! Maar ik ben stiekem ook al erg blij. Ik probeer me in te houden.....
hi meiden, nou hier t tuurtestje van vandaag heeeeeeeeel licht roze streepje binnen de tijd, kon met t blote oog zien dat ie even breed was als controle streep. dus als er echt hcg in mn lijf zit, en niet heel stiekem ongi door komt zetten, zou ie morgen duidelijker moeten zijn (gezien t pas om de dag verdubbelt toch?) dus de eerste is de originele foto, en de andere zijn bewerkte versies ervan zit vandaag op 10dpo
@myo, ik vind hem heel duidelijk!! @jane, op je laatste foto's (niet die negatief), die bovenste lijk ik toch wel iets te zien @rogi, op jouw foto's de bovenste en onderste zie ik een streepje, heel vaag, maar zie m wel
@jojo1984 moest erg lachen als melanie nu nog niet zeker is weet ik het ook niet meer hahahaha grapje je hebt haar banner niet gezien @jane1981 ik zie echt niets niet eens een heeeeel licht tuurstreepje sorry op je negafoto zie ik wel een pennestreepje maar volgens mij betekend dat bij die test negatief @pookie66 die zijn zeker positief gefeliciteerd meid @myo ziet er goed uit voor het begin hoor spannend voorzichtig gefeliciteerd @babyfotograaf ik zie nu wel een heeel licht streepje hoor spannend meis maar ziet er m.i echt goed uit op naar de knaller nu
pfff durf t echt nog niet te geloven hoor hij is nog zo licht... hopelijk is ie morgen duidelijker! Suzetje heeft deze nog even bewerkt:
spannend babyfotograaf! ik heb een vraagje over mn ovutesten.. naar mijn idee is zaterdag zondag maandag positief? wat denken jullie? soms snap ik het ff niet meer Bekijk bijlage 265032
Hoi Allemaal, Ik ben hier nog redelijk nieuw en heb daarnet 2 tests gedaan. Het is onze eerste poging en ik vind het zo spannend! Hierbij de foto van de 2 testen. Zien jullie ook 2 plusjes?? Ik durf het haast niet te geloven...!
zoals ik m zie denk ik dat alleen zaterdag positief was, maar kun je anders een foto van bovenaf maken? misschien kan ik t dan beter zien
ja ik zie wel 2 plusjes, ben alleen niet bekend met deze testen dus weet niet of ze donker genoeg zijn??? dus op dit moment zeg ik positief, maar hier zitten vast mensen die wel ervaring hebben met de plustesten dus voor nu sowieso een voorzichtige gefeliciteerd!
Strepen zijn even breed, dus ik zeg positief! Probeer anders nog eens een kv2v5 testje! Maar ik denk dat het wel goed zit! Voorzichtig gefeliciteerd! Liefs