Ja echt he? Ging bijna huilen van blijdschap. Ziet er wel een beetje uit dat mijn zakjes hcg geholpen heeft
Hoi leden, Wie doet ook ovulatie test doen, dat je wilt even weten over wel positief of niet? Ik wil wel meedoen, maar soms even verwarrend van test. Afgelopen zaterdagavond om 19u kreeg ik 'n positief worden, maar nu negatief. Mijn onderbuik en steken komt even elke keer steken. En ook zelf soms rare en vreemde gevoel! Dus klopt niet van test! Eerlijk dat ik was wel teleurgesteld, verdrietig en even verwarrend, sinds gisterenavond! Of misschien ovulatie test is soms niet vertrouwelijk? Misschien heb je wel eens ook meegemaakt? Stel voor 'n test was eerst positief daarna negatief. Behalve jouw onderbuik en/of steken is wel gevoel. Misschien kan misschien wel zwanger??? Ik wil even weten.. Omdat ik twijfel dat ik wil nog keer opnieuw ovulatie test doen maar ik was 1 a 2 weken geleden bestellen via Ovulatietesten dipstick -Zwanger & Kids En jij? Veel groetjes van LF84
ik snap je verhaal niet zo goed je doet nu ovulatietesten omdat je op zoek bent naar je ei?? of doe je ovulatietesten omdat je denkt dat je zwanger bent?? steken en pijn in de buik kan ook van een eisprong komen als je denkt dat je zwanger bent moet je zwangerschapstesten gebruiken en geen ovulatietesten..?
Hoi Hoi, Willen jullie meekijken, is dit een beginnend streepje of indroogstreepje?? Thanks! http://www.zwangerschapspagina.nl/members/64555-albums10501-picture63059.jpg
@Bernou; Ik denk een indroger, ook gezien de controlestreep. Waarom halen sommige eigenlijk de testen uit elkaar? Ik heb dit nooit begrepen..
ik vind het geen positieve test sorry, lijkt of hij niet goed is doorgelopen, vind de tesstreep te dun, en persoonlijk word ik helemaal kriegel van die gesloopte testjes (een streep moet in de cassette gewoon te zien zijn en goed doorlopen zijn)
Thanks voor de reacties! Ik heb hem uit elkaar gehaald omdat ik benieuwd was hoe het er van binnen uitzag! ben er nu achter dat het gewoon een dipstick is in een hoesje ;-P
Ik mag ook weer een keer mee doen! Vandaag 7dpo. Nauwelijks wat te zien, ik weet het. Toch zie ik heel erg in de verte een schaduwstreepje! Zien jullie ook wat? ..en ik weet dat ik eigenlijk veel te vroeg ben
@kit, idd ergens in de verte een schaduwlijntje...maar durf er verder niets over te zeggen eigenlijk en idd....7dpo is wel eeeeeeerg vroeg ik dacht dat ik vroeg was op 9dpo
Kit t lijkt wel zo ja. Maar onderin vond ik hem niet helemaal lekker doorgelopen. Zou t over een weekje nog eens proberen