willen jullie ook kijken naar mijn ovu testjes? ik ben de 21 juli ongesteld geworden. is deze van vandaag nou positief die streepjes stonden er meteen.
BF, bij deze foto hoef ik niet eens te turen en ik zie een streepje!! Mag je misschien toch alvast voorzichtig feliciteren??
Thanks meiden voor het turen! Ik gooi er over twee dagen nog een test tegenaan! Het is idd errrrg vroeg
hmm word een lange nacht dan vriendlie heeft dienst tot 2.00 op zen minst ben bang als ik mijn wekker zet dat ik daarna niet meer kan slapen hihi. gister ook geklust zou dat ook nog meetellen dan? moet ik nou morgen nog een keer testen? dit is de eerste maand met ovu testjes.
is zeker al goed hoor toetie dat je gister sex hebt gehad! Ze staan nu al klaar....trouwens je ei springt binnen 24-48 na je posi test dus je hebt nog tijd.
hihi ja maar heel de week moet ie van 16.00 tot minimaal 2.00 dusja haha en kan moeilijk zeggen prinsesje doe je oogjes even dicht mama en papa hebben andere dingen te doen
mischien als ze een middag dutje doet haha. en dan eten we maar gewoon iets later. of gewoon lekker op de bank hangen tot ie thuis is ben ik toch een beetje uitgerust haha. kom er net achter dat ik mijn serie heb gemist en daar komt vanacht de herhaling van dus mischein maar gewoon wakker blijven.
thanx gaat wel goed komen hij is waarschijnlijk eerder klaar dan mijn serie dus dan hebben we nog wel even haha.
Ik denk eerder dat het een schaduwlijntje is dan een positieve test. Hoop het natuurlijk niet voor je!! Ik heb ook eens zo'n test gehad en niet zwanger, kijk maar hieronder en deze foto is nog eens niet bewerkt. Bedoel het niet vervelend, maar wil je geen valse hoop geven. Natuurlijk hoop ik morgen een 2e roze streepje te zien
haha ja en nu nog zo'n duidelijke streep zonder bewerkingen enzo dan gaan we t hier misschien een beetje geloven maar bedankt schattie
is t dan normaal als je 2 dagen achter elkaar een schaduwstreepje hebt?? heb vorige keren ook getest, maar toen was t ook gewoon echt omo, en nog geen 5 sec later begon ongi, haha had net zo goed niet hoeven te testen toen al was ie vandaag met blote oog duidelijker dan gister... nog steeds heeeeeeeeeeeeeeeel erg licht natuurlijk dus wij geloven pas iets als er een duidelijkere streep staat! dus hoop morgen een mooi streepje!
Ja dat kan, had ik ook. Maar natuurlijk hoop ik dat ik het mis heb!! Ik gun het iedereen om zwanger te mogen zijn. Maar hopelijk staat ie er morgen duidelijker Zal voor je duimen