Als ik hem de prijs vertel van de digi dan weet ik zeker dat hij het wel volhoud hihi ... @Engeltje .. mooie duidelijke test hoor!! Gefeliciteerd
@Engeltj mooi, gefeliciteerd!! @RoGiJuLi bemoedigende test weer! spannend meid, veel succes met geduld oefenen en binnenkort die digitale test.?
Ben ik weer met mijn ovutesten... ik snap er echt nog maar weinig van De eerste foto heb ik er ook even bijgezet, omdat je daarop ziet dat de test van 6 aug (in mijn ogen) posi is. Vandaag heb ik ook mijn ei gevoeld, deze voel ik iedere maand, maar wilde dit toch bevestigen met een ovutest en dan zou het ook kloppen met die van 6 aug, want 7 aug werd ietswat lichter. Vandaag test ik weer en ik had een hele lichte verwacht, maar hij is nog steeds best donker.... wat moet ik hiermee?
@Engeltj Ik zie duidelijk een streepje!! @RoGiJuLi Volgens mij hier ook een streepje! Spannend hoor! Ik zou het zelf niet vol kunnen houden, haha
Gefeliciteerd engeltje!! RoGiJuLi ik zou deze niet positief rekenen. Vind die plus testen altijd maar erg vaag!! Ik zal voor je duimen!!! Ps: wist niet dat jullie ook weer voor een kleintje gingen...leuk!!
dat zij ook die van Testpoint, toch? ik heb daarmee nu ook al 2 dagen een heel donkere lijn, was ook al zo donker toen een ander merk nog veel lichter was.. maar kan niks vinden dat dit merk erom bekend staat (valse) donkerdere lijntjes te geven.. sorry, kan je dus niet helpen maar ik lees wel even mee en ik ga morgen nogmaals testen met deze om te zien of mijn streepje wel lichter wordt. overigens zou ik het iig nog gezellig maken met je vent just in case
He Engeltj! Jeej, volgens mij is die hartstikke positief hoor! Zeker voor 3 dagen voor NOD, alvast voorzichtig gefeliciteerd! Liefs!
bk Ik wil je hoop niet weg nemen, maar zulke cb testen heb ik ook gehad en toch negatief. Buitenrand veel donkerder dan het midden. Ik hoop voor je dat het in jou geval wel positief betekent.
hallo dames ik wil ff vragen of jullie mee willen kijken.is de test positief? apotheek eigen merk. dank jullie wel alvast.liefs mariska
Ik zie wel iets maar ik ken deze test niet en dan durf ik niet te zeggen of deze positief is. Ik zou een kruidvattestje doen