Mariska ik zie hem ook hoor Ken de test ook niet, maar vind hem te donker om vals te kunnen zijn. Als dat wel het geval zou zijn zou dat echt heel slecht zijn en niet mogen. Ik vind en denk dat hij alleen zo'n streep geeft als er werkelijk hcg in zit.
Zoals gezegd, heb ik de zwangerschapstest na 3 dagen herhaald. Uiteraard moest ik midden in de nacht plassen, dus het is een soort van halve ochtend urine geworden. En eerst was ik helemaal niet gerust, want echt knallend was ie nou ook weer niet , maar toen ik het vergelijk met de test van maandag was ik wel iets geruster. Wat vinden jullie?
Allebei zijn nu wit opgedroogd en die van de 7e zie je beter... maarja zo opgedroogd lijken ze allebei wel grijs hihi
Dank allemaal. Pff, weer een stapje verder ze worden in ieder geval donkerder gelukkig. Wat blijft het toch spannend altijd hè .
Dames.... hier komt me er eentje! Een indroger , toch? Zeker gezien mijn temp nu. *foto is gemaakt toen hij droog was, duurde even voordat ik mn camera gevonden had* Je moet heel goed turen... in het echt is ie duidelijker.