@ babyengel, Wat erg van jullie meisje!! Ik snap dat die twaalf weken waar ik het over heb jullie helemaal niets zeggen. Ik denk ook dat mijn vriend ff tijd nodig heeft. Hij vond die testen met de streepjes al niets..hihi wil liever die van cb waarbij het duidelijk staat. Hij is vanaf mijn posi test op de 15e al wel heel lief met steeds vragen hoe het gaat als ik aan het werk ben. Ik ga het na mijn. Cb test wel aan mijn ouders vertellen en bij zijn vader wachten we nog even zodat mijn vriend een goede echo kan laten zien (hoop het zo) ben nu al zoooo zenuwachtig als ik aan die echo denk! Vreselijk!! Maar goed ik hou hoop! Ik ga voor jou heeeel hard duimen dat jullie straks een lief babytje in je armen hebben die altijd bij je blijft! @ alle andere...gefeliciteerd met jullie testen! Wauwww!
Vaag.... maar het lijntje is er!!! en hij is roze..... en hij stond er in 2 minuten. 4 dagen voor NOD
Tetje, gefeliciteerd!! Vanaf je iphone kun je geen foto's plaatsen geloof ik. Alleen in je album volgens mij...
Bedankt allemaal. Het moet nog even doordringen. Ik dacht eerst dat ik deze cyclus geen eisprong had, omdat ik die normaal rond dag 15 heb, maar die dag gebeurde er niets. En die hele week erna ook niet. Op dag 21 voelde ik 's ochtends ineens een erge steek in mijn buik, een paar uur lang. Dus ik zei tegen mijn man, volgens mij heb ik mijn eisprong vandaag. Dus toen de kids om 12:00 naar bed gingen, zijn wij ook even een 'dutje gaan doen' . En jawel, de dag erna ging mijn temperatuur omhoog. En nu ben ik zwanger! Dus voor alle mensen die denken dat hun eisprong is overgeslagen, het kan zomaar een keer een weekje later komen. Houd moed!