Positesters gefeliciteerd!!! Ik heb gister getest weer met een kv en een cb plus, veel duidelijker! Gister op 13 dpo En net met verdunde middagurine een cb mt indicator! Zwanger 1-2!!! Leukleuk!! Masr besef t nog steeds niet helemaal hoor zo'n vreemd idee Kan mu helaas geen foto uploaden, maar als ik weer terug ben uit Zweden zal ik ze hier nog even plaatsen als jullie dat leuk vinden
Vanmiddag de 7 weken echo gehad, hartje klopte goed snel en regelmatig. Super blij!!! Vanavond vertrekken we met een gerust gevoel naar Frankrijk voor onze vakantie. Tot over 2 weken!!!
@r85, zag t net bij je staan en wilde er idd naar vragen! Wat goed! Lijkt me zo'n geruststelling en lijkt me zo bijzonder ook een echo!! Fijne vakantie!!!! En bedankt voor je krabbel
ik zie m! Van harte gefeliciteerd! Over 2/3 dagen gewoon nog een testje, dan moet je een duidelijkere streep hebben.
Mijn test van 6/8 was posi (nu is ie wat ingedroogd op de foto), hoe kan ik nu ineens een test hebben waarvan de testlijn donkerder is dan de controlestreep??
Ik zou denken dat je dan op 10/8 pas je LH piek hebt. Voor de zekerheid dus toch weer even klussen. Als je T lijn donkerder is dan heb je kans dat vanavond of morgen je ei springt. Dus dan maken jullie nu een hele goede kans! Merk je ook verschil in afscheiding? Veel plezier!
Deze is van test point bij de etos. Ja die van 6/8 was net zoals de controlenstreep op die dag maar ze worden na een dag lichter alsof ze indrogen. En de rest vd dagen werd t ietwat lichter maar niet veel dus daarom bleef ik doortesten. Vanaf 7/8 wat meer afscheiding dus verwachtte m'n ei op 8 aug en in de ochtend dacht ik m te voelen. Kraampjes aan de linkerkant... Maar sinds die dag ook spierpijn in m'n liezen in nog steeds..... Zwanger kan deze testen toch niet aangeven? Ik ben vorige week gewoon 4 dgn ongi geweest. Ik had deze donkere streep niet verwacht die stond er ook zelfs al eerder als de controle streep! Of zou deze test niet goed zijn??
Kun je er nog eentje doen? Hoe laat heb je de laatste test gedaan? trouwens, ik weet niet hoe lang je cyclus is maar als je vorige week nog ongesteld was dan is het logischer dat je nu je vruchtbaarste moment hebt dus aan de klus jullie!
Die test is van 6 uur, ik heb een korte cyclus van 25 dgn en meestal op dag 12 m'n ei... Ga natuurlijk wel voor de zekerheid klussen vanavond Zou ik nu nog een test kunnen doen? Kon niet meer na 8 uur ofzo las ik op internet?
Die van de 6e was dus nog helemaal niet positief! En die van vandaag wel. Je weet meestal ook pas welke echt posi is, als je even door blijft testen, zoals jij hebt gedaan. Morgen of overmorgen dus je ei, even flink aan de klus nog! Succes!
Ja heb net voor de zekerheid maar weer eentje gedaan, om uit te sluiten dat die andere test ontspoort was haha... Word nog gezellig vanavond hier dus