Voorzover ik kan nagaan klopt het dan dat je gister een hele posi test had! Hoop dat het raak is nu! Over twee weekjes testen.
Ik kom ook nog even testjes spammen. Ze worden wel mooi donkerder (in het echt uiteraard beter te beoordelen) Onderste is van vanochtend. Ik kan het nog steeds niet geloven!! Woensdag naar de verloskundige, omdat ik niet weet hoever ik precies ben. Spannend. Andere positieve testers gefeliciteerd!! Liefs MaDe
bella noa: ik hoop dat je flink hebt geklust vannacht want ook ik zeg: NU positief succes!!!!! unexpectectmom en made87 GEFELICITEERD!!!!!!!
Ja gister avond gezellig gemaakt en heb er goede hoop op! Betere timing kon niet denk ik dus nu maar hopen dat er een zaadje sterk genoeg is
Dank jullie dames! Ik dacht zelf rond 5 weken. maar een hartje verwacht ik inderdaad niet te zien hoor Maar dan weten we wel of het op de goede plek zit Ik ben benieuwd
Whaaa meiden heb net een test gedaan cb, hij gaf aan 2-3 wkn leukk. Maar hoe moet ik het precies uitrekenen nu? Mijn ongi eerste dag was 17 juli. En mijn ei had ik 28 juli, en mijn NOD is vandaag. Wie kan mij helpen?? X
Goeiemorgen ! Vanmorgen voor het eerst positief getest ! 10 dagen DPO. Nog wat vroeg maar was zo nieuwsgierig dat ik niet meer kon wachten, ik voelde me gewoon zwanger en wat bleek, ik had gelijk ! Het streepje is nog wel licht maar was wel zichtbaar ! bij deze dus ook even de foto's ! (zoals vaak, in het echt donkerder dan op de foto !)
GEFELICITEERD! Grappig hihi... bij mijn zoontje was toen ook mijn laatste ongi dag 17 juli was toen uitgerekend op 23 april....