Ik zie wel iets staan en dat geeft hoop. Bij mijn begon het ook zo. Maar je weet het pas echt zeker als je over 2 a 3 dagen nog een test hebt met een duidelijker streepje.
skatje ik zie m hor alvast een voorzichtig gefeliciteerd!! voor alle andere lieve meiden die het willen weten,... ik had hier vrijdag een test geplaatst,...en vandaag van zh te horen gekregen dat mn hcg goed is gestegen!!!!
@skatje ik zie hem heeeeeeeeeeeeeeel vaag maar vraag mij ook af of de streep niet te ver naar de controle streep is spannend dus over 2 dagen hopenlijk een duidelijkere streep @spannendetijden gefeliciteerd meid lekker genieten dus
@skatje; ook ik zie het streepje, spannend hoor @spannendetijden; Super!!! Gefeliciteerd, en genietse
meiden heeeeeeeeeeel erg bedankt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! het is zo onwerkelijk!!!! dit kleine wonder komt namelijk voort uit 4jr pil stop en 2,5jr mmm 7x iui en 10x terugplaatsing ivf!!!! ik ben door het dolle!!!! wil het liefst van de daken schreeuwen maar we houden het nog geheim!
@spannendetijden, va zulke berichten word ik helemaal blij!!!! Gefeliciteerd!!! @skatje dacht ik?? Ik zie wel een streepje hoor, bij mij begonnen ze misschien nog wel lichter , op naar een duidelijkere test @uhhhh dat was t??? @hier, heb vandaag een Zweedse cb met indicator gehaald ben erg benieuwd haha, volgens de doos komt er een hele lap tekst op te staan Vinden jullie t leuk als ik later deze week (dan zijn we weer thuis ) foto plaats van alle testjes?? misschien dan ook al wel de test van mvm!
ik denk dat iedereen dat fantastisch zal vinden tuuuuuuuuuuuuuurlijk willen we AL jou mooie testjes bekijken en vooral de zweedse hahaha
Hahaha , dan ga ik gewoon testjes spammen hier Ben echt benieuwd naar morgenochtend!! Niet dat ik opeens verwacht niet meer zwanger te zijn ofzo, maar als t goed is gaat ie 2-3 weken aangeven
Hee meiden! Ik heb hier eerder al een test geplaatst, maar dat werd een vmk.. Ik testte toen pas positief op 2 dagen na mijn nod. Nu is morgen mijn nod en ik heb net getest. Met middagurine, heb redelijk wat gedronken vandaag. Zien jullie iets??