Aster, hij is nog heel licht. Maar met middag urine en veel drinken kun je ook niet echt een duidelijke test hebben denk ik. Hoop dat je snel twee duidelijke streepjes hebt!
Dank voor het turen! Hihi! Ik doe woensdag weer een testje! Zal m hier weer plaatsen dan. Word wel een test met een mooie achtergrond, want ik ga morgen op vakantie!!!
Ff update... htp test was gisteren hetzelfde als die van vorige week. Vanochtend bloed verloren, dus blijkbaar geven ook deze testen (huismerk jumbo) ook vals positieve strepen.
Hoi hoi!! Ik heb hier 5 dagen geleden een foto gepost met heeeeeeel vaag iets te zien... Na vandaag nog steeds geen ongi en al 8!!! Dagen over tijd toch nog maar een test gedaan: POSITIEF!!! ik zal snel een foto plaatsen!!! Bedankt dat jullie hebben meegekeken!! Liefs,
Babyfotograaf: ben blij dat mijn nieuws je vrolijk maakt hahahaha Ik gluur hier af en toe even mee, maar zou het wel leuk vinden je (vooral zweedse) testjes te zien! Ooooh zie trouwens dat je precies even ver bent als ik wat leuk!!!!!!! Aster: ik zie m niet  maargoed, .ik moet ook nog mn bril uit mn tas halen de andere dames zien hem wel dus hopen dat ie gauw gaat knallen meid!!!! Rogijuli: wat vervelend voor je!!!!!! Nooit meer kopen dus meid!!!!! Knuf Janneke: JEEEEEEEEEEEJ gefeliciteerd!!!!! Altijd fijn zon knaller!!!!!! All: ik wil morgen voor onszelf een digitale test doen (heb die dingen al zoooo lang in huis!!! ) gewoon voor nogmaals de bevestiging maar ook voor de foto en gewoon omdat ik het fijn vind. Manlief vind het onzin  wat vinden jullie!??! Doen?!?!
@spannendetijden, gewoon doen!! Mijn man vond t eerst ook allemaal onzin en ook dat ik een zweedse erbij wilde kopen (1. Leuk voor foto album , 2 wil toch weten of hcg stijgt ), maar nu heb ik vanmorgen gedaan en kwam terug de slaapkamer in ligt ie me vragend aan te kijken hij was helemaal opgelucht toen ik zei dat ie 2-3 weken aan gaf @zweedse test, heb m gedaan hoor vanmorgen Gravid (zweeds, zwanger) Raskaana (fins, zwanger) 2-3 Foto volgt donderdag of vrijdag