Update, vandaag weer bij de fertiliteitsarts geweest, tot 02-09 iedere cyclus utrogestan 3x daags. Mochten het dan nog niet raak zijn dan gaan we het IFV traject in, ICSI of IUI heeft geen kans van slagen bij ons. Er is besloten om eerst utrogestan nog een kans te geven in de hoop ons IFV te kunnen besparen..
Mijn zwangerschapstest van vanmorgen: Zoals gezegd in een ander topic is het tweede streepje in het echt duidelijker, maar volgens mij zo ook duidelijk genoeg. *stuiter*
Sterkte Jane! Hopelijk mag het snel raak zijn! Hier waren mijn testen negatief... en mijn temp is gezakt, nu wachten op mijn ongi. Helaas.....pff wachten duurt me nu echt te lang! Zit nu over 2 weken een jaar na mijn MA en nog steeds niet zwanger..... zucht (en een traantje)
Vandaag wederom negatief getest, 6 dagen overtijd... Zucht, ook wij wachten al 16 maanden op een kindje!
dames.. net toch nog een test gedaan.. alleen m,n telefoon werkt niet mee vandaar dat hij open is.. hij is trouwens niet bewerkt!
Maybe: ik zie echt helemaal niks.. Jij wel dan? R85: d'r is ook niks zo erg om zolang te moeten wachten en steeds positieve testen voorbij te zien komen, ook al gun je het iedereen zo.. Tis gewoon klote! Ik snap je helemaal, zi emijn onderschrift. Wij waren ook al vanaf januari 2011 bezig.. Echt doodvermoeiend en je wordt er stront-chago van!
Lieve Maybe, Vanaf het moment dat je voor het eerst een vaag streepje had tot nu, had je test echt al veel duidelijker moeten zijn! Ik zie eerlijk gezegd helemaal niks op deze, sorry... Heel veel succes!
@Maybe, ik vrees ook dat je niet zwanger bent Ik zie ook niks op je test en als je echt al 1 dag na je NOD zit, denk ik dat je nu wel iets had moeten zien. Sorry!!!
Ja, dat is lastig!! Volgens FF op dag 17! Zit er totaal geen regelmaat in bij jou? Je temp blijft nog wel hoog!! Ik blijf voor je duimen!!