Hallo allemaal, Kunnen jullie naar mijn onderstaande foto kijken? Denk mijn piek gister gehad te hebben.
@ukkie87 geloof het maar er komt een miniukkie aan gefeliciteerd meid @roos100 gefeliciteerd mooie stijging in HCG ook super meid
Gefeliciteerd Skatje! Jouw jongste zoon en mijn dochter schelen 9 dagen, ben je nu ook in april uitgerekend? Mijn MvM test, vandaag 7 weken, maandag echo
Hoi, Ik lees al een tijdje met jullie mee. Alle zwangeren gefeliciteerd en degene die op de wachtbank zitten duimen maar. Ik wil ook even een positieve ovulatietest plaatsen van gisteren. Ik heb 2,5 halve week geleden een miskraam gehad met 5,5 week en nu alweer een positieve ovutest helemaal happy natuurlijk en we willen gelijk weer voor een kindje gaan. Ik was gister zo blij met deze test, ik ben namelijk een controlfreak en kan er slecht tegen als ik geen controle heb over m'n lichaam. We zijn druk aan het "klussen" geslagen en nu maar hopen op een plakbeeb. Bekijk bijlage 268276
Pff. Hier 3 tuurtestjes! Gister van kv: ik zie zeer een lichte roze streep! Gister van zw&k ( de zeer gevoelige test) ik zie niets. Vandaag: kv: ik zie zeer een lichte roze streep! zw&k: ( de zeer gevoelige test) ik zie een zeer lichte streep! En op de foto zie ik niks.. Verschillende standen, negatief, zwart/wit, deelkleur ect