Spannend! Paar daagjes wachten. Op die dipsticks van z&k kon ik bij mezelf ook niks/amper wat ontdekken..
http://www.zwangerschapspagina.nl/members/64555-albums10501-picture62705.jpg Ik zit met een dilemma. 27 juli had ik dacht ik een positieve ovulatietest. Maar tot op heden nog niet ongesteld. 14 aug dacht ik dat het begon met licht bruin slijm, maar het blijft daar bij en is nu zelfs bijna weg. Ik ben erg onzeker, heb wel buikkrampjes maar geen bloed te zien! Als je een posi ovu test hebt gehad moet je toch ook ongesteld worden? Willen jullie met mij meekijken, is deze echt posi of toch niet? Had wel de bijbehorende symptomen, zere borsten, krampjes etc. Het maakt mij zo onzeker! Groetjes, Bernou
hoi meiden, wat vinden jullie van deze test? mn laatste ongi was 25-7 en heb pregnyl 5000 gespoten op 4-8 en op 10-8 tp. had gisteren nega getest en nu deze vanmiddag...
Posi-testers: gefeliciteerd!!! Sandra1987: ik zie een 2e streep, over 2 dagen weer eens testen dan zou je al duidelijk verschil moeten zien!
Eindelijk een knal ovulatie test na 7 maand geen menstruatie.. http://www.mijnalbum.nl/Foto-D78T4W64.jpg Tot aanwelke dag is het beste om door te klussen? Nu komt mijn eisprong toch tussen 24 a 48 uur?
Hmm er zit eigenlijk geen overtuigend positieve ovutest tussen, de eerste van dag 18 lijkt er nog het meeste op, maar zelfs die is nog niet net zo donker als de controlestreep. Heb je nog doorgetest? Zou best eens kunnen dat je eisprong pas veel later is geweest..
Hmm nee ik heb niet doorgetest omdat de streep minder donker werd dacht ik dat hij geweest was. De controlestreep werd ook niet superdonker. Denk je dat mijn ei nog niet is geweest nav deze testen?? Groetjes en bedankt voor het meedenken!
sandra ik zie hem hor!! ik zou over 2 dagen gewoon nog eens testen succes!! ego: ik heb vandaag samen met manlief de stoute schoenen aangetrokken. na ons positieve bloeduitslag hadden we eigenlijk nog niet samen getest. dus vandaag gedaan met digitale test en die gaf aan 3+ ZOOOO BLIJ
hoi meiden, nog ff een vraagje over mijn test van gisten... is de test nu goed of toch een indroogstreep?? is hij nou grijs of paars?? ik vind zelf dat tie paars is en jullie?
tja opgedroogd kan ie zowel paars als grijs lijken, durf t niet te beoordelen vanaf een foto... maar mag ik vragen waarom je de test hebt gesloopt??? morgen weer nieuw testje zou de streep duidelijker moeten zijn