Maybe: ik zie hierop niks.. Maar ben ook geen ervaren tuurder . Misschien eind van de week nog eens? En anders zou ik maandag toch ff contact opnemen met HA (?).
Maybe Ik zie het wel hoor. Als je echt links kijkt zie ik wel een blauw lijntje en hij is idd ook breed. Ik zie het en hoop dat hij wat donkerder gaat worden.
Kijk dat is het probleem.. mijn cyclus is al 5 jaar lang 30/31 dagen.. deze maand zie je ook op m,n kaartje, zijn m,n ovu testen ook idioot gaan doen, vorige week bij de gyn geweest voor controle ivm dat is al ronde 22 is en ze dag dat m,n baarmoederslijmvlies mooi dik en mooi opgebouwd was. ZEI adviseerde mij nog even door te testen!! Dus vandaar dat ik nog door test.
@babyhope: dankje voor je reactie ik begon namelijk al aan mezelf en een vriendin van mij naast me op de bank te twijfelen
idd!heb deze ochtend getst en nu moet je raden?!negatief alle als ik echt heeeeeeel goed kijk zie je echt een hhhheeel licht lijntje,maar ik beschouw hem als negatief...
Maybe ik weet niet waar ik moet kijken of wat het voor een test is. Ik zie links een vaag blauw streepje en rechts een blauwe waas maar geen streep. Kun je hen niet in de houder plaatsen en een foto maken.
Nee echt ik zag het gelijk tuurogen hahaha Ik weet je wilt de kv testen niet meer doen, maar ik zou het in jou geval juist wel doen, dat streepje kan dan alleen maar donkerder zijn dan die van vorige week.
Ik hou je in de gaten. Maar toch zeg ik dat er wel iets aan de hand is bij je. Ik ga duimen hoor xxxxxx
hey meiden willen jullie ff mee kijken met mij dit zijn mijn ovu testen de onderste is van gister en de bovenste is van vandaag ja zou zegen dat me ei dan toch gaat komen ? pff dan heb ik nu aleen wel een joekel van een cyclus om dat dit dan op cyclus dag 36 is me tamp was vanmorge ook 37.1 dus zou goed kunnen aleen zou ik dan wel een cyclus van 50 dagen hebben pff nou je we zullen zien wat denken jullie hier van
het lijkt een waas ipv streep omdat hij bijgesneden is en daardoor dus uitvergroot.. puur even om te laten zien waar hij staat
@Maybe, dat streepje zag ik idd ook, maar dacht dat het weer een plustest was? Maar dan nog.....als je ei klopt op de dag dat FF hem aangeeft, is hij wel erg licht denk ik? Ik duim voor je en ben benieuwd wat de gyn morgen zegt!!
maybe 3 ik zie je lijntje hoor ik zou zegen positief ja ik dacht eerst zelf dat ik tussen donderdag en zaterdag me ei had gehad ook om dat ik toen vruchtbaar slijm had en ook toen was me tamp al om hoog gegaan ik had nog nooit ovu testen gebruikt maar door dat ik gister een vaag streepje had en vandaag was die al weer wat donkerder maar idd maar een heel dun lijntje gister ook een zw test gedaan om dat ik al een paar dagen miselijk en last van het zuur heb maar die was negatief daarom dacht ik mischien toch laten ei maar idd maar dun lijntje maar weet niet hoe het hoort te zijn en voor de zeker hijd klussen dat komt wel goed
Maybe, ooh ja ik zie hem ook. Ben benieuwd wat de gyn. morgen zegt. Ik ga hier op het werk afsluiten en naar huis. Fijne avond!