@lov: ja ik test vandaag zowieso niet meer.. doe morgen nog 1 poging.. en anders gewoon door naar volgende ronde
Nee klopt! Maar hij ligt hier naast mij en hij is zo duidelijk! Het is zeer zeker geen vlek Duidelijk een streepje hoor. Ik wacht wel tot ik knaller heb met hier fotos plaatsen haha.
Ja tuurlijk! Waarom niet dan.. Daar is deze site toch voor en ik vraag erom. Alleen hij is gewoon moeilijk te zien. En ik vertel dat ik gewoon wacht met testen plaatsten to we een echte knaller hebben en hij van het scherm afknald!
Oh ik vatte m anders op Dacht al Ja je foto is erg wazig dus ik snap best dat jij het this beter ziet
Neee joh! Als je hier een test plaatst dan weet je dat je eerlijke meningen kunt verwachten de een ziet hem wel en de ander minder of helemaal niet. Ik weet gelukkig thuis wat ik zie haha. Ik hoop jullie binnenkort hier een echte knaller te laten zien haha. En voor iedereen die bezig is zwanger te raken heel veel toi toi toi en laat al die knallers maar flink zien.
die digitale dingen (met of zonder indicator) hebben ontzettend veel HCG nodig. wanneer je deze doet, moet je toch echt wel voorbij je NOD zijn! en een duidelijke streepjes test (2voor 5 van kv) hebben! ik heb vorige wk een digitale test gedaan, wk na nod en ik kneep m zelfs nog! was bang voor 1-2 uitslag ipv 3+ ofzo. terwijl mn HCG in bloed 4 dagen ervoor 830 was.
Idd jij weet wa je ziet! Jammer dat je foto zo wazig is had je graag gelijk willen geven. Al zie ik natuurlijk zeker iets! En als jij zegtdat het echt een streep is......nu dan wordt het spannend voor je
Die met indicator is toch juist wel gevoelig of niet? Dat heb ik hier gelezen in dit topic. Die zonder indicator heeft wel een hoop hcg nodig...
Ik denk precies hetzelfde als jou. Ik testte 1 dag voor NOD ermee en hij gaf toen 2-3w aan. En mijn kv 2v5 was echt nog licht. Maar waarschijnlijk zal het bij iedereen wel anders zijn
Bij mij was hij vorige zw* ook heel gevoelig.. hij gaf 1-2 dezelfde dag bloedgeprik en hcg was pas 18.. dus heb er een hard hoofd in..
Hey hey bedankt voor t reageren.de streep van de andere testen zijn lichter en is helaas geen foto van te maken.de test waar ik hier een foto van heb geplaatst was de laatste test tot nu en ook iets donkerder.op de foto is het ook wel te zien maar heel moeilijk.en de foto's zijn sowieso binnen de afleestijd gemaakt want t streepje stond er gelijk.mss dat ik van de andere testen nu een foto kan maken maar ik ben bang van niet.gister heb ik de ha gebeld.me verhaal uitgelegd en gezegd dat ik op alle 5 testen een licht tuurstreep heb.de test van de foto had ik nog niet gedaan.toen zei de ass.een streep is een streep dus gefeliciteerd maar ja zonder een echte knaltest zal ik blijven twijfelen.over ongeveer een week moet ik weer testen.is hij nog niet donkerder dan kan ik om een bloedtest vragen.ik voel me wel zwanger.alle testen van vorige cyclussen waren gewoon omowit.dus daarom ben ik nu zo onzeker.
@naliey, waarom doe je deze week niet nog een bloedtest??? @maybe, stomme digi...hoop dat ongi wegblijft en dat ie alsnog zegt zwanger! @proudmom, zie wel iets roze, maar omdat de foto zo wazig is durf ik t niet te zeggen...vind t al heel wat, bij mij werden de zw&k amper positief haha (al heb ik er niet mee door getest omdat ze op waren ), hoop op een knaller! @troelaa, als dat jouw testen waren 1 dag voor nod maakte jij heel vlug en veel hcg aan! ik had dag van nod (uitgaande van lf van 14 dagen dan), okee en met verdunde middagurine, een digitale met 1-2! en mn kv streepje was op 13 dpo nog niet zo duidelijk als de jouwe hoor mijn zwanger 2-3 stond er in elk geval op 19 dpo eerder niet getest
dames, kijken jullie even mee? de bovenste is van vrijdag ( 5 dagen voor nod) middelste van zondag ( 3 dagen voor nod) onderste van daarnet ( 1 dag voor nod) sorry, maar ben wat onzeker ...moest die onderste niet gaan knallen ondertussen? of is dat niet zo bij kruidvat testen? ik heb gewoon de indruk dat de 2 laatste niet zoveel van elkaar verschillen ( de middelste is dan ook al ingedroogd)