Wat vinden jullie van deze vage test....de rechtse / bovenste is normaal is van vorige keer (MK) De linkse / onderste is van vanmiddag. Na aanleiding van huisarts...bleef flauwvallen en hij wilde dat ik vast test deed. Anders zou ik pas zaterdag doen. Dan is 16 dagen na IUI. Wat vinden jullie?
Wil eigenlijk morgenochtend de clear blue test doen....omdat eigenlijk nog veel te vroeg is. Maar door huisarts toch gedaan en krijg je dit....en nog nooit gedaan...naa weet niet hoeveel testen. En maak je jezelf toch beetje gek...wel/niet wel/niet. Ga stiekum zo toch anders nog maar test doen...
Dus de linkse is van je mk En de rechtse van nu? Dan zeg ik zwanger! Edit precies andersom dus....nee dan een nieuw testje doen hoor
uhh deze testen kun je niet voor nod al doen...deze hebben veel meer hcg nodig... de digitale met indicator zijn wel gevoeliger, dus de hoop is nog niet geheel verloren...zeker niet als je nod pas zaterdag is @lovepeet, heeeeel licht lijkt ik wel iets te zien @naliey, op de bovenste zie ik duidelijk een even breed lijntje! maar gezien ie al wat langer geleden is, en mijn ervaring is met dit soort testen dat ie lichter wordt naarmate ze opdrogen...dus hij zal vast duidelijker zijn geweest en de kleur zal ook ongetwijfeld goed zijn geweest! op de onderste zie ik m heel lichtjes, maar verschillende testen gebruiken is ook niet handig, dan kan je niet goed t verloop zien hihihi dus ik zou zeggen, doortesten met de plustesten! en ja okee snap m dat je nog een week wacht met bloedtest zo spannend voor je nu!! @maybe, ga jij nog testen of wacht je je nod af??
He meiden na gisteren een aag lijntje op de zwanger en kids test vandaag met KV 2v5 getest 's middags terwijl ik net geplast had binnen 1 seconde ... en zie het resultaat!! t was dus idd een streepje!
Mooie positieve testen weer dames, van harte gefeliciteerd!! En een paar dames die het nog erg spannend maken, mijn duimen draaien. En voor de dames met helaas negatief nieuws, ik hoop dat jullie wens snel in vervulling mag gaan!
ik heb de test nog een x gedaan en dezelfde streep.. wel iets licher omdat de testjes achter elkaar waren gedaan maar hij stond er weer .. op de foto is hij erg licht in het daglicht is hij veel donkerder