Gefeliciteerd nieuwe posi testers. Saja, klein dingetje, je temp kaartje heeft de verkeerde link, krijg mijn eigen te zien als ik er op klik.......
Thanks meiden ik test sowieso nog even door hoor en onder tussen maar even klussen haha. En nee normaal dus niet zo'n extreem korte cyclus altijd 27/28 dagen en heel af en toe wil hij eens uit schieten naar 29. Esther ik zal de link zo even aanpassen thanks voor het melden haha
Hallo meiden, Hier ff een testje van mij. Ik heb eind juli een miskraam gehad, mijn laatste testje die ik toen deed was bijna omowit. Op 13 en 14 aug heb ik positief gestest met ovutest. Heb net getest en kijk maar, zien jullie iets? Bekijk bijlage 269601 Weet echt niet wanneer ik ongesteld zou moeten worden.
Ik zie een heel licht streepje, misschien morgenochtend even met ochtendurine proberen nog? Ik duim voor je !!!!
13-14 aug posi ovu is op 14-15 aug je eisprong dus zit je nu nog 10-11 dagen na eisprong. Je nod is dus 28-29 augustus. Aangezien de test van gisteren is heb je dus 5-6 dagen voor nod getest. Spannend
Jawel he, maar durven het nog niet te geloven. Zou zondag weer moeten testen denk ik... Argh.. moet geduld hebben... heb ik niet! Knuffels Joyce
@Noenoe,ik zie wel iets inderdaad...spannend meid!! @joycie,gefeliciteerd....daar hoef ik niet voor te turen